Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når satte du inn egg? Blastocyst? Uansett så er du gravid, noen har høy hcg tidlig. Ikke nødvendigvis unormalt detnoep. Det er nok en umulighet![]()
Når satte du inn egg? Blastocyst? Uansett så er du gravid, noen har høy hcg tidlig. Ikke nødvendigvis unormalt det![]()
Så fantastiske tester! Dette kan jo definitivt være flerlinger!? Hvis jeg var deg ville jeg ringt klinikken og holdt en dialog med dem. Nå skal ikke jeg være gledesdreper her, men det KAN være blæremola, de produserer svært høye mengder hcg. Derfor lurt å følge med blodprøver og ul. Men jeg vet ikke om det utvikler seg til blæremola SÅ tidlig, jeg har hatt inntrykk av at det skjer ila uke 5-6. Håper og tror de sterke testene bare er et godt tegn![emoji4]
Mest sannsynlig er vel kanskje alt bra da, det er jo veldig liten sjanse for å utvikle blæremola. Og husk at det jo stort sett er lav hcg-økning man er redd for. Mest sannsynlig er dette bare veldig positivt! Får du hcg-blodprøve? Jeg ville definitivt bedt om det, for å få en indikasjon på hvor høyt hcg er.Takk. Følte ikke klinikken ville ta tak i at det kunne være noe problem med høy hcg. Konkluderte bare med at jeg var gravid og fikk bare beskjed om at jeg fikk henvisning til UL som jeg kunne bestille selv som skulle taes om 3 uker. *sukk*