Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har blødd siden onsdag. Får svar på blodprøver i morgen om det er stigende eller synkende hcg nivå. Vært en jævlig helg. Man tenker jo det værste.
Legen mente det var egget som festet seg lengre inn i livmoren.
Jeg har blødd sånn at jeg har måttet bruke truseinnlegg, men ikke bind. Sterke smerter fredag og noe smerter litt nå og da.
Huff, jeg krysser alt som krysses kan for deg.
Ja, man tenker jo der værste, men vi får prøve å holde motet oppe. Jeg har ikke ont da også var det ikke mye blod,en nok til at jeg ble skikkelig engstelig.
De er nok vant til dette, så ikke tenk på det Blir som de som syns det er flaut å handle kondomer, tamponger, dopapir eller hva man syns er flaut, i butikken din. Du bryr deg jo ikke noe om det, fordi du er vant til at kunder handler detLegen virket ikke særlig bekymret, men jeg begynte jo å gråte på laben da de skulle ta blod.
Dritflaut da alle vet hvem jeg er. Jobber i butikken der alle handler lunsjen sin
Jeg har også hatt blødning, er uke 6 +1.. Har hatt brun utflod siden søndag, har da jobbet 3 nattevakter så kan ha vært stress som har gjort det? Men i går fikk jeg friskt blod, kom noen dråper i toalettet. Ble helt satt ut. Lege mente det ikke trengte å bety at det var noe farlig, men at det også kunne være spontanabort og jeg ble enda mer stresset hun sa jeg kunne gå til privat jordmor og ta ultralyd for å se om det var noe som levde inni der og det har jeg absolutt tenkt å gjøre, for er forferdelig å gå rundt med den følelsen av at dette ikke kan gå bra akkurat nå har jeg "bare" brunt igjen..
Håper virkelig det ikke er noe gale. Krysser fingrene for deg
Ta en tur til legen å sjekk <3 denne usikkerheten gjør ikke godt for noe. Og det er uansett ikke din skyld fordi du har stresset viss det har gått gale Klem!Tusen takk håper ikke det nei, tok en ny graviditetstest med ukeindikator i dag og den viser fortsatt 2-3 selvom jeg hadde forventet 3+ siden jeg skal være 6 uker nå..:/
De er nok vant til dette, så ikke tenk på det Blir som de som syns det er flaut å handle kondomer, tamponger, dopapir eller hva man syns er flaut, i butikken din. Du bryr deg jo ikke noe om det, fordi du er vant til at kunder handler det
Ta en tur til legen å sjekk <3 denne usikkerheten gjør ikke godt for noe. Og det er uansett ikke din skyld fordi du har stresset viss det har gått gale Klem!