Herrefred....35uker alt?

Snart2barnsmor

Flørter med forumet
Går vist helt i surr disse dagene og ukene, skulle bare innom bv å sjekke hvor mange dager jeg var på vei og fikk plutselig et lite sjokk...har liksom ikke vært så opptatt av hvor mange uker jeg er på vei å sånn denne gang,har liksom bare latt alt gå sin gang, men nå var jeg plutselig 35 uker i dag,fyttig så fort tiden har gått denne gang? Føler jeg nettopp ble gravid jo! Å nå er det kun 2-3 uker igjen (siden jeg skal settes i gang) så sitter jeg her med en liten en i armene....SPRØTT! Plutselig kom fødeangsten litt snikende hehehe :P snart er vi alle blitt mødre, enten om det er for første,andre eller tredje osv gang :D blir litt satt ut her jeg nå, masse følelser ;)

Herlig :D Gratulerer med 35 uker, det går fort altså!! Ekstra rart sikkert, når du vet det nærmer seg så veldig!! For meg (35+1) er det jo sikkert minst 5 uker igjen så trenger ikke tenke så alvorlig på fødsel osv ennå :P

Ja helt sykt hvor fort tiden går! (Spesielt når man har barn fra før).. jeg er 35 uker imårra! Og med tanke på at første kom i uke 37! Så begynner man å føle at det haster litt å få i orden alt (en del som gjenstår her i huset) :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Så kjekt at i neste mnd er det vår tur :D
Og så gøy at om bare ett par uker (under 1 mnd!!!) får du babyen din :P

Back
Topp