Smokk@ Gift med forumet Junilykke2018 31 Okt 2017 #1 Nå måtte jeg bare løpe ut av soverommet! Brakk meg av «sovånden» til gubben Snakk om å reagere på lukter Brakk meg så forferdelig Det var den natten..
Nå måtte jeg bare løpe ut av soverommet! Brakk meg av «sovånden» til gubben Snakk om å reagere på lukter Brakk meg så forferdelig Det var den natten..
Smokk@ Gift med forumet Junilykke2018 31 Okt 2017 #2 Nå er jeg så sulten at jeg skal lage meg noen ostesmørbrød Nattmat
Lykkespire<3 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016 Junilykke2018 31 Okt 2017 #3 er det ikke gøy med de luktene Jeg holder på, og bli sprø av det
Smokk@ Gift med forumet Junilykke2018 31 Okt 2017 #4 Lykkespire<3 skrev: er det ikke gøy med de luktene Jeg holder på, og bli sprø av det Klikk for å utvide … Fy fader.. gubben var ikke enig.. for da han skulle legge seg i natt så hadde visst jeg prompet så han brakk seg og måtte lufte (han juger sikkert)
Lykkespire<3 skrev: er det ikke gøy med de luktene Jeg holder på, og bli sprø av det Klikk for å utvide … Fy fader.. gubben var ikke enig.. for da han skulle legge seg i natt så hadde visst jeg prompet så han brakk seg og måtte lufte (han juger sikkert)