Herre min fred...!!

MammaIda90

Forelsket i forumet
HALLELUJA!! Jeg har vært på shopping i dag i uniten, og kom over en butikk som heter Motherhood. Endte opp med å kjøpe ikke mindre enn fem mammabukser! Jeg har ikke helt trodd at det er det store, for er ikke blitt såå stor enda, men herlighet!! Første jeg gjorde når jeg kom hjem på hotellet igjen var å hoppe i en ny tights - AMAZING!! Skal aldri mer (mens jeg er gravid) gå i noe annet :D dere som ikke har kjøpt mammabukser enda - rett ut og kjøpe i morgen!! Peace out! <3
 
Åh, så herlig!! Jeg og bankkontoen er så klare til å dra inn til byen på storshopping av mammaklær, har kun ei bukse og en genser som ikke er direkte uutholdelige å gå med. SÅ KLAR!!! . Må bruke mannens gensere til nattskjorte om kveldene siden alt er for kort til å dekke magen. :p
 
De to beste mammabukser jeg har er fra Motherhood (Jessica Simpsons kolleksjon). HM passet aldri meg.
 
Last edited:
Jeg skal shoppe 14.januar hehe. . Blir nok mamma bukser da ja :)
 
Takk for tipset!! Jeg drar til Miami på onsdag og skal søke opp denne butikken!!
 
Husker motherhood fra når jeg bodde i USA. Genial butikk!
De har også noen slikkepinner/drops som heter preggo pops som er ganske greie med kvalme.

Ellers vet jeg old Navy hadde ganske greie mammabukser, nå er det 8(!) år siden sist jeg var gravid men verdt å sjekke ut der også
 
Eg var der å handlet mitt forrige svangerskap. Eg brukte de tightsene HELE tiden!!! De var bare helt utrolige. Synes det e litt trist at eg ikke får handlet der denne gangen. Kanskje eg skal dra mannen med på USA tur igjen :) eg kjøpte truser der også, de var også genial. Formet til å liggge under magen når den blir stor. Super butikk!!
 
Eg var der å handlet mitt forrige svangerskap. Eg brukte de tightsene HELE tiden!!! De var bare helt utrolige. Synes det e litt trist at eg ikke får handlet der denne gangen. Kanskje eg skal dra mannen med på USA tur igjen :) eg kjøpte truser der også, de var også genial. Formet til å liggge under magen når den blir stor. Super butikk!!
Går ikke an å bestille via nett? Evt brukt fra ebay? (bukse...ville droppet brukte truser haha :-D)
 
Går ikke an å bestille via nett? Evt brukt fra ebay? (bukse...ville droppet brukte truser haha :-D)

Haha :) tror det hadde blitt med bukse ja! Har tenkt på det, men aner ikke hvilken størrelse eg e no. Har lagt på meg en god del siden sist. Så tror eg kommer til å kjøpe der eg kan prøve :)
 
Haha :) tror det hadde blitt med bukse ja! Har tenkt på det, men aner ikke hvilken størrelse eg e no. Har lagt på meg en god del siden sist. Så tror eg kommer til å kjøpe der eg kan prøve :)
Sikkert lurest. Hvis ikke så bruker det ofte å hjelpe med mål som står. Bestiller en del fra nett, så lenger du følger mål så bruker det å gå bra
 
Her er bukse og tights fra forrige svangerskap funnet frem. Er kun det og joggebukser som ikke strammer, som jeg orker å gå med :p
 
jeg venter i spenning etter en pakke på posten :D Kjøpt brukt jeg da.. men jeg elsker gjenbruk og det så ut til å passe :D 500 kr for en 10kgs pakke med gravid-tøy :D Whoop! Bukse fra noopies, mamalichious og alt mulig! Føler meg heldig!
 
Back
Topp