herre jemini...

titath

Gift med forumet
no e det faktisk for varmt til å sitte ute i sola..... puh...  så no stikke e å handla.... chiao....

Off.. Ja[:-] Jeg klarer ikke å sitte i sola.. 

Er blitt syk jeg..Orker ikke bevege meg ut..Skal avgårde og kjøpe AC når sambo kommer hjem[:D]Får det ikke til å bli under 30grader her inne..så nå orker jeg ikke mer!!![&:]

Er blitt syk jeg..Orker ikke bevege meg ut..Skal avgårde og kjøpe AC når sambo kommer hjemFår det ikke til å bli under 30grader her inne..så nå orker jeg ikke mer!!!

off da.... ikkje bra... masse god bedring SollI...

no har e handla for over 1000 kroner på obs... dyrt å skal slanke se.. hehe...

om ei stund skal vi ut på tueneset og gå tur... jej....

ORIGINAL: SollI

Er blitt syk jeg..Orker ikke bevege meg ut..Skal avgårde og kjøpe AC når sambo kommer hjem[:D]Får det ikke til å bli under 30grader her inne..så nå orker jeg ikke mer!!![&:]

Offa.. Kjedelig å bli sjuk nå![&:]  Ja, nå tok jeg igjen alle dører å vindu å skudde på aircondition.. satt mathias inne i vogna nå, håper han sover en liten stund..

ORIGINAL: titath

Er blitt syk jeg..Orker ikke bevege meg ut..Skal avgårde og kjøpe AC når sambo kommer hjemFår det ikke til å bli under 30grader her inne..så nå orker jeg ikke mer!!!

off da.... ikkje bra... masse god bedring SollI...

no har e handla for over 1000 kroner på obs... dyrt å skal slanke se.. hehe...

om ei stund skal vi ut på tueneset og gå tur... jej....

Tusen Takk[:D]
Nå har vi fått Aircondition..så nå er vi nede i 26grader foreløpig i stua[:D]Så nå skal jeg ligge her og nyte "kulden" og synes synd på meg selv[8D]

Ja,det er myyyye dyrere å spise sunnt enn usunt[:@][8|]Merkelig egentlig[8|]

Back
Topp