Herre,går an å sende en melding før en kommer da

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
jaja...
Da står jeg her,håret til helvette ,bh'en er ikke eksisterende og sminken har tatt ferie....Sitter i sofaen og ser på tv i daffeklær,med gårsdagens middag på stuebordet..
Hører det kommer noen inn og der står BF og skal levere tingene ungen fikk til jul..
Flott det !!

Skader det å sende EN liten melding om at man er på vei..??[:-][X(]

arg!!! sånnt liker ikke jeg heller..[>:]
det er jo så fort gjordt å bare sende en liten meld å bare si at en er på vei eller noe sånnt,så en får fiksa seg LITT hvertfall[:-][:D]

Ja,ivertfall rekke å ta på seg en bh eller en genser over t skjorta så man kan skjule hengepuppa liksom....faen..[X(]

ORIGINAL: CogJ

såååånne.... ungduman lika det...

men, ja... Tar 2 sek å sende en mld[:-] Har dere ikke faste tidspunkt på levering? [:)]

Nei altså,nå skulle han bare levere lekene han fikk...[:)]Ikke ungen...[:)]

ORIGINAL: *yummymummy*

hehe[;)] glad det ikke kommer noen på døren hos oss. Sitter enda i pysj hele gjengen, godt innpakket i dyna, og jeg har skikkelig bustehår[8D]
Får si til han at han får sende en sms neste gang han kommer innom, kunne jo henne du var opptatt med besøk, og at det ikke passet at han stakk innom uanmeldt.

Ja jeg sa det da han kom,det kunne jo vert jeg hadde mannebesøk...!!
Han svarte med å le...[:-]

Sliter med det her også hehe, har en onkel som ofte stikker uanmeldt innom! Tenk om jeg står i dusjen, eller hva som helst.. eller om vi har sex for den saks skyld... det er litt slitsomt ja... og han kan finne på å kikke i vinduene liksom...

ORIGINAL: neselo

Sliter med det her også hehe, har en onkel som ofte stikker uanmeldt innom! Tenk om jeg står i dusjen, eller hva som helst.. eller om vi har sex for den saks skyld... det er litt slitsomt ja... og han kan finne på å kikke i vinduene liksom...

Haha fy faen...da hadde jeg gjort sånn at vi hadde hatt heftig sex og passa på at han så det....hadde ikke stukket hodet inn etter det[8D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: neselo

Haha fy faen...da hadde jeg gjort sånn at vi hadde hatt heftig sex og passa på at han så det....hadde ikke stukket hodet inn etter det[8D]

Hehe ikkesant! [:D]

Back
Topp