hero..

Lille Mille

Gift med forumet
Jeg krysser fingrene for at du kommer med gode nyheter snart [;)] Lykke til med testen!

Samme her[:D]

Tvi, tvi og lykke til![:)]

Hei folkens, jeg må nok skuffe dere men jeg har ikke tatt noe hjemmetest, jeg fikk meg bare ikke til å gjøre det. Har tatt blodprøve på riksen idag så den endelige dommen faller ikke før kl 14. Hadde jeg kunnet vente med den så hadde jeg nok det i et par månder...hehe.  Jeg har ingen blødning enda, men ikm burde vel vært idag? Ikke noe vondt i magen heller... Jeg er så redd at jeg er dårlig.

Eneste jeg har bestemt meg for er at jeg skal på mcdonald å spise der idag fordi det har jeg fått så lyst på da jeg reiste hjem fra riksen så om det blir å feire eller trøstespise vet jeg jo ikke enda. Er jo så lenge siden jeg har spist sånn mat også 

KJære gud vær så snill....

Går å slapper litt av i senga jeg nå ...lover å komme å oppdatere seinere

Flink du er som ikke har testet selv, beintøff er du! Fortsetter å krysse fingrene jeg [;)]

Jeg tenker som deg - skyr hjemmetesting...... Håper du får gode nyheter, det fortjener du[:)]

så spennende da [:D][:D] krysser fingrene for deg [:D]

Lykke til vennen...jeg har god følelse asså...tror nok dette har gått veien! tvi tvi...stoooor klem![:)]

MAMMA MIA DET FINS EN GUD.. JEG TAKKER HØYERE MAKTER.. JEG ER GRAVID. JEG TROR JEG DÅÅÅNER HER

ÅÅÅÅÅÅÅ så herlig!!!!!

Gratulera så masse[:D][:D][:D]

GRATULERER

JESS! Herlig, Hero[:)][:)][:)] Gratulerer så masse!

Så fantastisk!! Gratulera så masse Hero!!!![:D][:D][:D][:D]

Lykke til på ferden mot den voksende magen og livet som skal dannes, og forandres for din og din kjæres del![;)]
Krysser fingre og tær for at det går bra, og at spiren blir værende i 8 mnd til[;)][:D]

Klem! *slenger over litt jentestøv fra Mari-mor*[:D][:D]

ORIGINAL: [miss]

Lykke til på ferden mot den voksende magen og livet som skal dannes, og forandres for din og din kjæres del![;)]
Krysser fingre og tær for at det går bra, og at spiren blir værende i 8 mnd til[;)][:D]

ORIGINAL: [miss]

Hurra!![:D]

Grarulerer så mye!!!
Hadde virkelig en god følelse på at du kom til å bli gravid.
ORIGINAL: hero

MAMMA MIA DET FINS EN GUD.. JEG TAKKER HØYERE MAKTER.. JEG ER GRAVID. JEG TROR JEG DÅÅÅNER HER

Gratulere så utrolig mye, for en hæli nyhet, dette har du virkelig fortjent(fikk tårer i øynene).
Jeg synes så mange her har blitt gravide i det siste, hæli hæli, det gir meg litt mere troa allefall, nå når jeg skal nå i gang.
Heldige deg, masse lykke til videre, og kos deg masse..[:D]

Back
Topp