Hero

fano

Gift med forumet
Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for deg de nærmeste dagene [:D]

ja det lurer jeg også på[;)][;)]krysser alt for positiv test[;)][;)]

ORIGINAL: t.t.h.

ja det lurer jeg også på[;)][;)]krysser alt for positiv test[;)][;)]

Signerer de over :D

ORIGINAL: Ivara

Håper du har det bra og at en pause her inne fra gjør deg godt [:)]

ORIGINAL: Ivara

Håper du har det bra og at en pause her inne fra gjør deg godt [:)]

sign

Titter innom å sier hei. Ingen ting er forandra, jeg har hatt en del mensmurringer å nesten følt at jeg har det lissom, men ikke noe blod så det er godt tegn, har ikke spotta noe heller. Flyr på do i  et sett for å sjekke, men heldigvis er det ikke noe tegn til at det er der. Gleder meg til hver gang jeg skal sette crinonen fordi jeg må sjekke om det er blod på innføringshylsteret, men så langt er det bra. Ellers kasta jeg bort en dag igår med bare tårer å syntes veldig synd på meg selv.. Sambo er heldigvis positiv for oss begge, men jeg tror mye av negativiteten min begynner å innvirke på han også. Han er veldig kjærlig om dagen.  Må si at røyken frista veldig egentlig igår da jeg var deprimert, men lot være å kjøpe. Jeg er fortsatt ikke så positiv, mest bare lei meg fordi jeg er så forferdelig sliten. Jeg gråter av ingenting lissom. Har hatt et par nattevakter å det har virka negativt inn det også. Igår sov jeg fra 09.30 til 16.00 så var jeg oppe til jeg la meg 22.30 å da sov (vekkeklokke) til 10.30 idag, var bare oppe på do et par ganger. Skal muligens reise bort i helga, men det er avhengig av reslutatet på torsdag. Ser ikke noe glede av å reise bort om det er negativt resultat, da gjelder senga å vinflaska...hihi.

Om jeg så å si er gravid nå så lurer jeg egentlig på hvorfor jeg har disse menssmertene.

Tusen takk for at dere bryr dere, fikk tårer i øynene da jg så egen tråd å greier og at dere bryr dere sånn

Klem fra meg

Mensmurringer uten blod er kjempe bra, det betyr jo at det jobbes der nede. Om egget har festa seg nå så er det mange som kjenner små tegn, så vi får krysse fingrene for at det er positivt [:D]

Satsar på det er positive mensmurringar du kjenner! Masse lykke til med test torsdag! Håpar du får oppleve ein positiv test du og! Blødningar her hjå meg då så kan nok ikkje jubla for høgt over positiv test endo....[&o] 

stikker innom igjen å sier hei. Ingen blødning idag heller. HELDIGVIS og ikke noe spotting heller, det må jo være positivt. Jeg er så nervøs for imorgen at jeg er kvalm. Ista da jeg gikk på do fikk jeg skikkelig hjerteklapp fordi jeg var sikker på at mensen hadde dukka opp. Ikke noe tegn til blødning ENDA...

Når det er sagt så skal det på en måte bli deilig å vite imorgen... uansett fordi dette er jo værre enn ingenting. Det eneste som er trist å tenke på er at fallhøyden er så stor... imorgne skal vi kanskje starte på en ny fase i livet, eller blir værende i det samme gamle MEN DET SISTE ER IKKE NOE ALTERNATIV.  Vi skal starte på en ny fase i livet....

Ja jeg skal ærlig innrømme at jeg har bedt til gud hver eneste kveld før jeg legger meg om at spiren har festa seg å gror, at jeg går frisk å raskt gjennom 9 månder med glede og  at vi får et velskapt barn

Det går nok bra skal du se [;)] Alle de jeg heier på blir gravide, så hvorfor skal ikke det gjelde deg? [;)] Lykke til med testingen!

ORIGINAL: Lille Mille

Det går nok bra skal du se [;)] Alle de jeg heier på blir gravide, så hvorfor skal ikke det gjelde deg? [;)] Lykke til med testingen!

du er så søt.... samme her Lille Mille. Når skal dere igang? Jeg har ikke vært noe kreativ i det hele tatt i det siste, har fortsatt garn og har ikke gitt opp sokken enda, bare lagt dt på hylla for en stund. Jeg har hatt så mye anna å tenke på. Driver å planlegger litt hva jeg skal sy osv[:D][:D]

KLem til deg

ORIGINAL: hero

ORIGINAL: Lille Mille

du er så søt.... samme her Lille Mille. Når skal dere igang? Jeg har ikke vært noe kreativ i det hele tatt i det siste, har fortsatt garn og har ikke gitt opp sokken enda, bare lagt dt på hylla for en stund. Jeg har hatt så mye anna å tenke på. Driver å planlegger litt hva jeg skal sy osv[:D][:D]

KLem til deg

Vet ikke når vi skal i gang på nytt.. vi får se hva som skjer rett og slett. Jeg har faktisk ikke vært så veldig kreativ selv, bare litt.. har ordnet litt flere barselgaver siden det tyter ut babyer overalt om dagen. Uansett hvor jeg snur meg så har jeg venninner/familie som akkurat har fått, skal snart få og noen som har nylig blitt gravide.. så har iallefall nok babyer å strikke til [:)]

lykke til [:D]

Håper virkelig du får en fantastisk overraskelse i morra[:)]

Back
Topp