hero..

Lille Mille

Gift med forumet
Hvordan går det med strikkepinnene? [;)] Får du det til?

sniker meg inn her jeg [&:][:)]
Glemte å si jeg strikker da hvertfall babyteppe i håp om at det sakl lykkes i år[:)]
Sniker meg ut igjen[:)]

Koselig det IVFPrøver84 [;)] Satser på at dere får bruk for babyteppet om ikke lenge [;)]

wOW...egen tråd[:)] tror aldri jeg har hatt det før..

Ehm strikkingen, joda, har begynt, men nå står jeg fast, aldri strikka glattstrikk før. Så imorgen skal jeg få litt strikkehjelp av ei venninnne... har du strikka mye på babyteppet ditt LIlle Mille?

Må jo ha en egen tråd innimellom [;)] Har strikket litt på teppet. Men begynte på et par sokker igjen i går kveld, gjorde akkurat ferdig begge to [:)]

så flink du er. hvor mye garn bruker du på 1 par sokker?

Det er ikke mye.. tror nok jeg kan få til 3 par sokker på et nøste på 50 g altså.. [:)]

Jøje meg, det må jeg si. Jeg gleder meg sånn til venninnen min kan vise meg videre slik at jeg kan strikke mange par. Jeg har kjøpt 3 offwhite, 1 rosa, 1 lyseblå , 1 brun og 1 baige.

Oida, du skal strikke skjønner jeg [;)] Hihi.. moro! Håper dere finner ut av det, sånn at du snart kan oppskriften i hodet du også [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Oida, du skal strikke skjønner jeg [;)] Hihi.. moro! Håper dere finner ut av det, sånn at du snart kan oppskriften i hodet du også [;)]

Hehe, visste ikke hvor mye garn det gikk på sokkene. så jeg bare kjøpte litt. Håper jeg skjønner hvordan jeg skal gjøre det sånn at jeg kan strikke så mye bare vil[:D]

Back
Topp