Hermine 6 måneder (!!!) *bilderas*

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Tenk, da er lille snuppelure blitt 6 måneder allerede!!! :eek: Huff og huff, tida bare løper i fra meg føler jeg ;) Synes ikke det er lenge siden jeg så slik ut. dette bildet blei tatt nøyaktig ei uke før snuppa kom til verden! Var uforskamma frisk i svangerskapet, tross 25kg ekstra :eek: ;) :)

Vi feira dagen med å teste hirsegrøt for første gang! :) Hermine er fortsatt IKKE imponert over grøt, men da jeg hadde ei ts sviskemos i grøten så gapa hun som en fugleunge :rolleyes:

SÅ herlige bilder! =)
Du var nydelig som gravid også, du =)
Flotte magen!
Og herlige, flotte Hermine :D
Gratulere med 6 måneder!

Gratulerer med 6 mnd.Koselige bilder,og ei aldeles skjønn jente du har!!

Gratulerer så masse med 6 månedersdagen! :D:D Nydelige Hermine og mamma'n :D Fine bilder!

Gratulerer med seks måneder, fine Hermine og mamman:D:p:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

tusen takk alle sammen! Hun er ei skikkelig gladjente! :rolleyes: Følte meg faktisk ganske flott på slutten av svangerskapet, tross stor væskeansamling og altfor mange kilo ;) :P :eek: Hjalp nok på at snuppa kom til 15 dager før termin, så jeg rakk aldri å bli lei og gå å vente på fødsel :)

Gratulerer med den nyyydelige datteren som har blitt 6mnd!!:)
Hun ser ut som en skikkelig luring på det siste bildet der. Og vi liker luringer!! :D:D:D

Gratulerer med den nyyydelige datteren som har blitt 6mnd!!:)
Hun ser ut som en skikkelig luring på det siste bildet der. Og vi liker luringer!! :D:D:D
hehe, ja, hun er en liten kjeltring ;)

Gratulerer med 6mnd dagen til Hermine :) Nydelig ho var og er!

Så utrolig flotte bilder av en minst like flott og nydelig Herminemor:rolleyes::rolleyes::rolleyes::D:):D:rolleyes: Gratulerer så mye med 6 måneder til lilleskatten:D:rolleyes: tiden går så utrolig fort:eek:

Så skjønn hun er! :-) du så skikkelig fresh ut som gravid! :-) tiden flyr..tenk hvor mye vi lengtet etter å treffe huleboerne våres, og nå er de snart 6 måneder alle sammen :-)

Gratulerer med 6 mnd..herlige bilder :) vakker liten jente du har...

Så skjønn hun er! :) du så skikkelig fresh ut som gravid! :) tiden flyr..tenk hvor mye vi lengtet etter å treffe huleboerne våres, og nå er de snart 6 måneder alle sammen :)
Takktakk! :) Ikke verst å kunne føle seg fresh tross at vekta nærmet seg 100kg :eek: Men tross god form som gravid tenker jeg fortsatt "meeheee" når jeg ser gravide :p ;)

Så skjønn hun er!!! Tia flyr ja, jeg syns ikk det er så lenge siden vi meldte oss inn i detta forumet jeg men :oops:

Skjønne bilder!! Gratulerer så mye med 6 måneder Hermine!! Vi kommer snart etter (vel, om en måneds tid! :P)

Takk og takk! Det føles som i går at jeg i all stillhet kom tuslende inn i forumet, livredd for å miste og så VIPS er snuppa 1/2 år :eek: :rolleyes:

Back
Topp