Hermine 10 uker allerede! *bilde*

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Da har snuppa vår rukket å bli 10 uker allerede! Synes det er helt vilt at tida har gått så fort! Det gikk IKKE så fort da jeg gikk gravid, og nå vil jeg jo helst at det skal gå litt saktere så jeg rekker å nyte spedbarnstida og permisjonen. Meeeen lillebabyen min er blitt 10 uker, 6kg, skravler og babler som bare det og triller rundt fra mage til rygg. Hver dag lærer hun noe nytt virker det som, og nå venter vi på den første latteren...hun ler med hele ansiktet men uten lyd ennå ;-) 
Hvordan går det med dere andre septembermammaer og småtrollene???

Lillegull, såååå alvorlig når det skumle kameraet kommer frem!

Så skjønn ho er :)
Tiden går fort ja.. Må nesten nyte det mens ein kan :))

Så skjønn ho er :)
Tiden går fort ja.. Må nesten nyte det mens ein kan :))

Nydelig jente! Min lille gutt er 3 mnd i dag. Det går så altfor fort.... Men så gøy det er når de utvikler seg også da:-) Nyt tiden videre!

Nydelig jente! Min lille gutt er 3 mnd i dag. Det går så altfor fort.... Men så gøy det er når de utvikler seg også da:-) Nyt tiden videre!

Ååååh*smelter helt her jeg sitter* Så utrolig skjønn lita tulle dere haremoticon

Ååååh*smelter helt her jeg sitter* Så utrolig skjønn lita tulle dere haremoticon

takktakk! vi synes selvfølgelig selv at hun er verdens deiligste ;-) og idag trilla hun på nytt over fra mage til rygg, så da var det ikke bare tilfeldig når hun gjorde det i går

takktakk! vi synes selvfølgelig selv at hun er verdens deiligste ;-) og idag trilla hun på nytt over fra mage til rygg, så da var det ikke bare tilfeldig når hun gjorde det i går

Herlige jenta 

Herlige jenta 

å helledussen for en hærlig jente :)

å helledussen for en hærlig jente :)

Så nydelig! Og så flink som ruller allerede da! ;)

Så nydelig! Og så flink som ruller allerede da! ;)

Back
Topp