"hermer" dere etter foreldrene?

Dråpe

Elsker forumet
Ble litt inspirert av tråden til Jomfruen83 om alder til foreldrene våre...[;)]
Er det mange her inne som følger litt i foreldrenes fotspor, når det gjelder hvor gammel man er når man får første barnet?

Mamma var 19 da hun fikk meg, og jeg ligger litt mer enn 1 og ett halvt år etter...fyller snart 21 når jeg får første barnet mitt....men det er ikke så veldig stor forskjell.

mamma var 20 jeg bli 23 3 mnd etter

mamma var 17 når hun fikk meg..jeg var 18 når jeg fikk min første..mamma var 30 når hun fikk sin andre,jeg er 21 når andre nurke kommer..

Mamma ble 20 det året jeg ble født, selv blir jeg 25 i år når gutten vår blir født

He, he..... [;)][:)]

Mamma var 38 år da hun fikk meg, og jeg var 19 når førstemann ble født og 20 år når nummer to ble født [;)]

Mamma var 19 da hun fikk meg, jeg var 27 da jeg fikk førstemann.

Mamma ble 19 måneden etter jeg ble født, og jeg blir 25 dette året, mamma hadde allerede to barn da hun var 22....

mamma var 18 1/2 da hun fikk meg. jeg var 22 da jeg fikk mitt første barn.
noen år mellom da.

Hermer nok litt her oxo... mamma var 22 år og de va e oxo.. [:D][:D]

[:)]Njaaa,pappaen min synes i alle fall at det er hysterisk morsomt at vi skal ha en nå som gubben er 43- pappa var 43 når jeg gjorde ham til bestefar.....[:(]

Mamma var 18 1/5 når ho fekk meg.
Eg var 19 1/5 når eg fekk første mann!!

mamma var 28 år når hun fikk min bror og 38 når jeg kom pluss søstra mi som er mellom oss.
Jeg fikk Linea for snart 6 mndr siden da var jeg 19 år..så er det ikke sammenliknbart[:D]
Men søstra mi fikk sin første når hun var 21 år og andremann når hun var 23 år..

Mamma var 23 da hun fikk meg, jeg er 20.. Vet ikke hvor gammel pappa var..
Svigermor var 26 da hun fikk samboern, men 18 da hun fikk sin første.. Samboern er 24..

Back
Topp