Hermegåsa

Wiilma

Elsker forumet
Har flere her fått hermegåser ??

Ble litt iritert en dag jeg var å kjørte, Bilen foran meg sto stille på grønt lys. Å uten og tenke sier jeg ahh kjør da!! Ganske iritert. Tenker ikke på at mmin lille gutt har snappet det opp. Så for et par dager siden sto jeg å ventet i krysset, da før jeg høre bak fra. AAAHHH MAAAAMMMAAA KJØØØØR DAA, KJØØØR DA MAMMA. viste ikke helt om jeg skulle le eller gråte.
Merker ellers også om jeg sier noe så sier han det samme.

Jepp, hermer etter alt her, spesielt etter kusina som er 8 år. Han ser veldig opp til hun og gjør og sier alt hun gjør!
Her om dagen var han litt ute etter barnehagen, mens jeg pakket på plass varer vi hadde handlet. Han stod og snakket med nabogutten som er ca 5 år og pratsom. Jeg hørte den eldre gutten si: "Du snakker jo bare babyspråk du!" "jaa", sier Teodor. "Jeg HATER babyer!" sier gutten [&:] "Jeg og, hate baby" svarer teodor mens han nikker..[&o]

det var stygt sagt av 5-åringen syns jeg fru H![&:][:-]

Herming her i huset og, må skjerpe oss og passe på hva vi sier[8D]

Ja, han sier mye rart den gutten...

ORIGINAL: Fru H

Jepp, hermer etter alt her, spesielt etter kusina som er 8 år. Han ser veldig opp til hun og gjør og sier alt hun gjør!
Her om dagen var han litt ute etter barnehagen, mens jeg pakket på plass varer vi hadde handlet. Han stod og snakket med nabogutten som er ca 5 år og pratsom. Jeg hørte den eldre gutten si: "Du snakker jo bare babyspråk du!" "jaa", sier Teodor. "Jeg HATER babyer!" sier gutten [&:] "Jeg og, hate baby" svarer teodor mens han nikker..[&o]

huff da, det var ikke noe snilt av han gutten nei [&:]

her hermes det etter alt... tom. tonefallet..

snuppa sier mye: "skjønner du"... etter en setning, "DU, F(r)ØKEN" hvis hun "kjefter" på meg & veldig mye "unnsuld meg, men..."
må vel nevne at "fy faen" har blitt sagt et par ganger, så her må vi virkelig passe på.

ORIGINAL: Tuttelure

det var stygt sagt av 5-åringen syns jeg fru H![&:][:-]

Herming her i huset og, må skjerpe oss og passe på hva vi sier[8D]

Sign.

Bjørn Williams herming var morsom.[:D][:D]

Her gjentar hun det meste vi sier. Har heldigvis ikke oppstått noen flaue episoder enda siden hun som regel er for sjenert til å snakke høyt når vi er ute blant folk. [:)]

Back
Topp