Herman

En tråd i 'Navn' startet av Marmarka, 29 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marmarka Marimariblomst Junilykke 2020 ♡

Hva synes folk generelt om navnet Herman?
    Venter liten gutt til sommeren:)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  2. TessAlp Elsker forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2016 Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Syns det er aldeles nydelig, min sønn hadde hett det om ikke samboer hadde nektet :)

• Liker Liker x 1
  3. Barnehagelæreren Glad i forumet Junilykke 2020 ♡ Maiblomstene 2020

Synes også det er ett kjempefint navn! ☺️

• Liker Liker x 1
  4. Bukett Forumet er livet Septemberhjertene 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Kjempefint :)

• Liker Liker x 1
  5. Papayacoconut Forelsket i forumet Oktoberskattene 2015 Novemberbarna 19

Hadde en hund som het det en gang, men det er jo ikke et vanlig hundenavn. Digger det!

• Liker Liker x 1
  6. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Mailykke 2018 Himmelbarn Sommerfuglene Februarbarna 2020

Liker det :)

• Liker Liker x 1
  7. rosa.sommerfugl Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤ Juliskattene 2018 ❤ Julikulene 2020 Junilykke2018

Min bror heter Herman, en kompis og onkel. I tillegg kjenner jeg også en hund som heter Herman. Syntes navnet er fint :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. Klussedull Forumet er livet Maiblomstene 2016 Junibarna 2019 Julibarna 2019

Syns det er veldig fint, vi vurderte det, men valgte et lignende :)

9. Veivalsa Forumet er livet Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Nydelig, vi ville brukt det her om ikke etternavnet vårt rimer på Gohring (O med tødler, fant den bare ikke på telefonen), hadde blitt altfor likt en viss tysk offiser fra andre verdenskrig.
    Men med et annet etternavn er jo ikke Herman et navn som umiddelbart bringer assosiasjoner dithen. :)

10. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Kjempe fint! Vurderer det selv og!

11. lilleburrito Glad i forumet Novemberlykke 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Desemberskatter 2016

Elsker navnet! Er på vår liste også :) Litt usikker på om det passer sammen med søsknene og etternavnet bare.

12. AnneK Guest

syns det er fint. Har en bekjent som kalte sine gutter Tidemand og Hermand

13. Bkno7173892 Flørter med forumet

Er ikke noe særlig fan av det navnet, rett og slett fordi det er, «herr mann». Som om jeg kunne gitt dattera mi navnet «fru dame». Syns det bare er veldig merkelig. Men vet det er mange andre som liker det:)

14. Vivaliva Glad i forumet Assistert-jentene ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Nydelig:)

Del denne siden