Herlighet ...

lykkelig med 3 små*

Forelsket i forumet
Her sitter lille snupp og sovner så og si i fanget mitt... Også legger jeg henne i senga... PLING!!!!!! Lys våken!! Er det mulig?? [&:]

Haha [:D] Ja tenker nok det er flere ja [:)] Tok henne opp igjen jeg da... Og hva skjedde?? Jo hun sovnet i fanget mitt...[&:] Og det 1,5 time før hun pleier å ha første luren... Merkelig dag... Etterpå holdt hun seg våken i 4,5 time før hun kapitulerte i bilen på vei hjem fra utikken... Sliten ja.. [:)]

hahaha typisk!![:D] ville ha litt mammakos da[;)]

ORIGINAL: Gedine87

Hehe [:)] Ja hun ville nok det,men ble allikevel noe paff da hun bare sovnet i fanget mitt 1,5 time tidligere enn vanlig... [:)]

ORIGINAL: lykkelig med 3 små*

Hehe [:)] Ja hun ville nok det,men ble allikevel noe paff da hun bare sovnet i fanget mitt 1,5 time tidligere enn vanlig... [:)]

åhhh såpass[:D] hehehe sliten[;)]

ORIGINAL: lykkelig med 3 små*

åhhh såpass[:D] hehehe sliten[;)]

Ja hun har sovet litt dårligere noen netter så kan jo være der det ligger.. I tillegg har hun sovet mindre på dagtid,så er vel egentlig ganske logisk[:)] Satser på edre tider snart... Etter at tennene har kommet[;)] Mistenker at det er noen flere på tur...

Back
Topp