HERLIGHET!!

Sylvia80

Gift med forumet
SOM LILLEGUTT SPARKER NÅ!!!

Denne uka har det skjedd så utrolig mye synes jeg.. Sambo gispa etter luft når han så meg i går for magen har vokst mye den uka jeg var borte.. Så fikk han kjenne spark.. Han trodde jeg overdrev som sa at forskjellen var enorm fra forige uke, men det gjorde jeg nemlig ikke.. Han lo så han trilla og gapa over magen min som flytta seg alle veier og lille som gnei han med føtter og knær inni handa han la på magen..

Hjelpe meg som det går unna her da! Han har desverre lagt seg til ei døgnrytme jeg ikke er helt enig i.. Han våkner hver morgen kl 05... Gjeeeesp!
Men det er utrolig morsomt da!! Tror aldri jeg kan slutte å forundre meg over den lille gutten i magen min jeg! Jeg kan se og kjenne og snakke til magen i timesvis, hehe...

hehe, slik er det her også! Føler nesten han har vokst kjempe mye over natta. Igår fikk jeg nesten ikke være i fred. Måtte dytte han unna maaange ganger da han presset seg ut. (noe som forøvrig er veldig ubehagelig når man står og sitter [8D])
Sambo merker også god forskjell, og i går lå jeg på siden slik at han fikk ta en hånd på oversiden og en på undersiden av magen. Gjett om det ble liv inni der da... haha såååå morro!!

Meeen tenker litt på at han kan jo faktisk bli 3kg til der inne (håper viiiiirkelig ikke det, da han allerede er 7%større enn gjennomsnittet). Hvordan blir sparkene da?? tror det kan bli voooondt....

Men for all del! Deilig å vite at han har det bra der inne [:D]

Artig hvor mye som skjer på kort tid nå ja.
For 3 uker siden da jeg var 25 uker på vei sendte jeg bilder til lillesøsteren til sambo og fikk tilbake spørsmål hvordan jeg klarte å kjøre bil med den store magen. [:D]
Så måtte flire litt når jeg satt meg i bilen etter det og hadde gooood plass frem til rattet. Magen så nok større ut på bildet enn det den var i virkeligheten.

Men i morgen kommer familien hans på besøk og skal få se magen på ordentlig for første gang siden uke 13. Da er jeg 28+2 så de vil nok definitivt se forskjellen. [:)]

Kjempemoro med alle bevegelser og sånt magetrollene våre gjør for tiden. Man blir liksom ikke lei av å kjenne dem selv om ikke alt er like behagelig. Veldig spennende å se hvor mye magene kommer til å vokse i ukene fremover for nå kommer de til å bli større og sterkere FORT. Og magen kommer til å vokse mye.
Så på denne hin dagen http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Den-gravide-kvinnen/Animasjon/Se-barnet-og-magen-din-vokse/

HUrra! Det er jo så utrolig deilig! Å kjenne bebisen både bevege seg og sparke! Og ikke minst se det utapå magen[:D][:D]

Utrolig mye som kan skje på en uke [:D]

Det med soverytmen er ikke jeg helt enig i heller, lurer på om det er metoder for å starte med oppdragelsen allerede nå[:-] rutiner fra uke 30 f.eks [:D] hadde vært noe det, ut kommer en baby som vet akkurat når det er sove tid, spise tid og kose tid[8D][:D]

Back
Topp