• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Herlighet som puppa mine..

RosaCupcake

Prøver på nr. 3
Klør !!!! Holder på å klikke !

Flere som har det sånn ?

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Uffda, det har jeg ikke opplevd. :-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huffa. Ikke klødd noe nei. Men kjenner innimellom at jeg får sån alla brystspreng. Drit vondt. Også er de ømme hele tiden. Men kløe har jeg ikke vært borti. :/ hørtes lite behagelig ut.

Huff da, mine merker jeg ingenting på denne gangen, hadde kjempe vondt i dem sist:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Klør litt men ikke så mye. De er mest ømme og det passer dårlig når jeg har en sønn som ikke kan å ta hensyn :p

Klør ikke nei, men kjenner også litt bryst spreng light innimellom:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Klødde litt i begynnelsen, men nå er de bare ømme.. Husker jeg klødde som besatt forrige gang jeg gikk gravid.. Hehe ;)

Sist gang klødde de som besatt. Det ble enormt med strekkmerker av det. Denne gangen har jeg litt å gå på, så jeg slipper foreløpig unna kløen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mine klør de også. Kjære vene, jeg blir snart sprø!! :p

Apper <3

De første ukene klødde mine også, nå har de blitt så store! Klør ikke lenger så håper de ikke vokser mer nå :p

2 små + spire <3

mange som klør her ja, . Jeg klør av og til men ikke så mye, mere veldig ømme pupper og vokser + sprenger :P

mine klør ikke, men dem er veldig ømme :/

mine vOKSER, og er ganske ømme. Nyter den nye størrelsen, for har hatt ganske små, bortsett fra under graviditet og amming. (En fra før ; )

De første ukene klødde mine også, nå har de blitt så store! Klør ikke lenger så håper de ikke vokser mer nå :p

2 små + spire <3
Også vokser de bare enda mer etter fødselen! Haha, husker jeg så ut som en tvista versjon av pamela Andersson :P

Mine har også vokst litt, men ikke for store enda heldigvis.

Klør som besatt :eek: men hjelper å smøre de med lotion;) har måtte kjøpe nye bh-er allerede og mine er ikke akkurat små fra før:oops:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kløe er typisk tegn på at man utvikler strekkmerker... Klør fordi huden strekker seg. Jeg klør ikke, men så har ikke puppa endret seg noe heller...

Hei, jeg sniker meg fra Januar gruppa, jeg!

Det er huden som strekkes fordi puppene deres blir større! Det kan også oppleves smerter som plutselige "stikk".
Smør inn med olje/kremer og slikt.

Jeg vil gjerne anbefale olje: Cocoa butter beautifying oil = Mot strekkmerker og fukter huden slik den blir mer elastisk. Denne kan brukes over alt. Hår, ansikt og kropp!

Og så vil jeg også anbefale Cocoa butter moisturising stick. Funker på samme måte som olja.

Fåes kjøpt på The Body Shop! Bruk begge samtidig.

Lykke til da, damer! Happy pregnancy!

Back
Topp