Herlige svigerfar

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Vi har hatt svigers her i en uke. De kom reisende helt fra Nordnorge, og dette er første gang de hilser på lillemann [:)] Det har vært en fryd å se hvordan de har dullet og susset og musset og stellt med han[:D][:D]

Svigerfar (pappa til tullemannen min) er så herlig [:D] Han er en skikkelig ekte gammeldags nordnorsk mann [8D] Her er noen kommentarer han kom med ila oppholdet;

"Ja, du har jo blidd slank igjæn" (TAKK herlige svigerfar [:D] Jeg ser ut som et dass, har fortsatt 8 gravidkilo igjen og har aldri veid så mye i hele mitt liv[8|])

"HAR du geit?" (På vanlig bokmål betyr dette; "Har du melk i puppene dine?" [;)] Han har jo hørt at jeg ikke har nok melk, og lurte på om jeg fortsatt ammet [;)])

"Nei, nu har vi nu vært her å sedd han og lukta på han og blidd kjent me han, så nu blir vi jo å savn han!" Det var så herlig å se hvor glade de var i barnebarnet sitt!

(Nøtte: Nordlenninger er herlige, skjønner at du gleder deg til å flytte [:)])

nommen[:D] svigerfaren din hørtes jo heeerlig ut! Og når en legger til nordlands dialekta så blir det jo eeenda skjønnere!

Ja e vi ikkje bra hærlig ? [:D]

Så koselig svigerfarn din høres ut[;)]

hehe ja sambo er fra Tromsø og ja de er så herlige, hadde det ikke vært noen spesielle grunner i min familie til at vi bor her, hadde vi nok flyttet nordover tror jeg[:)]

Ja vi e no bra hærli hær oppe[:D][:D] 

Back
Topp