Herlige søndag

KathMor

Forumet er livet
Akkurat hjem fra en heldags tur rundt Sognsvann [:D] Vi dro dit sammen med ei god veninne og hennes mann, sønn og datter (som er en uke yngre enn Isabelle), kjempe koselig!! Vi laga bål og grilla pølser, ungene gikk bananas i gjørma [&:] , løp etter hverandre og lekte tikken og bare kosa seg! Isabelle sov som en drøm gjennom det hele med unntakk av en runde med pupping - godt det forrsatt er ok vær ute [8D] Vært en KNAKANDE flott dag!! Men savna Daddy da, spesielt når søskenvogn skal dyttes opp over + når Emma skal grille pølse samtidig som Isabelle skal puppes, da blir mor litt stressa [8D] Godt man drar med andre småbarnsfamilier [;)]

Høres supert ut!

Det er alltid flott å reise med andre barnefamilier når man er alene med barna for anledningen, ja!! Gjerne med et par ekstra armer tilgjengelige [;)]

Høres deilig ut!! 

Jeg ønsker meg sååå inderlig en vennefamilie med barn på samme alder som mitt!!
[:)][:)]
Hørtes ut som at dere har hatt det knall! Vi har også vært ute i dag. Torje har vært i skatepark, så har vi gått på en lekeplass vi ikke visste fantes her, og det var knall!

ORIGINAL: Magda Green

Høres supert ut!

Det er alltid flott å reise med andre barnefamilier når man er alene med barna for anledningen, ja!! Gjerne med et par ekstra armer tilgjengelige [;)]

Er nettopp det - ekstra armer + lekekompis er utrolig gull verdt når man er alene med to [:D] Ser hvor deilig det er nå, at de fleste i vennekretsen har barn [:)]

Hørtes helt herlig ut!!!![:D] Skal se disse 2 ukene uten daddy går fort!!![:D][;)]

Back
Topp