Herlige Olaien min

Tyramor

Glad i forumet
[:)] Han sov fra halv ti igår til 8 idag, da gikk storebror inn å vekte han[:D] Han synes det var kjedelig at lillebror sku sove lenger.

Veide han på vekta igår, kom til at han veier 7.8kg og er 63 lang[:D]Store fine gutte min [:D]

Emrik er verdens herligste storebror. Olai lyser som er sol hver gang han er i nærheten[:D]det varmer mammahjerte[:D]

Oi, så luksus a gitt!![:D][:D]
Deilig å få litt voksentid på kvelden. Det er mangelvare her. Søvn er også mangelvare[8D]
Så jeg er MISUNNELIG!![:)]

Også så stor Olai har blitt! Vokst masse jo[:D][:D] Gutten har matvett da;) Hadde med meg Mikkel på vekta hjemme her i helgen jeg også, han veide ca 5,7kg. Men så var han litt mindre enn Olai da han ble født da[;)]

Så godt å høre at Emrik er så stolt storebror! Han er glad i lillebror han De er jo så gode sammen på bilder. Er så fint det hvor de ligger i senga til storebror sammen syns jeg[:)]

Ååå så deilig... Så stor gutt du har [:D] Godt de vokser å blir store så de kan passe på mamman sin.,

ORIGINAL: mammas3gullunger

Ååå så deilig... Så stor gutt du har [:D] Godt de vokser å blir store så de kan passe på mamman sin.,

ORIGINAL: Siljemor88

Oi, så luksus a gitt!![:D][:D]
Deilig å få litt voksentid på kvelden. Det er mangelvare her. Søvn er også mangelvare[8D]
Så jeg er MISUNNELIG!![:)]

Også så stor Olai har blitt! Vokst masse jo[:D][:D] Gutten har matvett da;) Hadde med meg Mikkel på vekta hjemme her i helgen jeg også, han veide ca 5,7kg. Men så var han litt mindre enn Olai da han ble født da[;)]

Så godt å høre at Emrik er så stolt storebror! Han er glad i lillebror han De er jo så gode sammen på bilder. Er så fint det hvor de ligger i senga til storebror sammen syns jeg[:)]

TUSEN TAKK Siljemor[:D] Mikkel er kjempeherlig, nydelig er han[:)]

Heldig du er da [;)]
Her er det natt om dagen og dag om natten... Bare synd den døgnrytmen ikke stemmer overens med resten av beboerne i huset liksom [;)][;)][;)]

Så hærlig! [:D]
Lillesøster her elsker å sove utover formiddagen så storebror lurer på hvor hun er hver morgen. Da må han inn og se at hun ligger i senga si og forsikre seg om at hun er tilstede. Søtt og se hvor omtenksomme de er selv om de er så små!

Høres fantastisk ut... men AUUUUU med tanke på melkespreng... hehe... her må eg vekke snuppa når det har gått rundt 4 timar viss ho ikkje våkne sjølv... SPRENG!!

Back
Topp