Herlige graviditet

Snufla

Elsker forumet
Trudde ikke at jeg ville komme til det punktet i denne graviditeten, men nå kjenner jeg faktisk at det er herlig å være gravid :) kvalmen er borte og hodepinen holdes i sjakk. Bekkenløsningen er der, men den kan jeg leve med.

Grunnen til at jeg føler at det er bra å være gravid er nok at energien har begynt å komme tilbake, magen viser, så småfeit perioden er nesten over, mini har begynt å sparke og vi skal snart på oul :)

For første gang i denne graviditeten føler jeg at det deilig å være gravid. Etter mye syting og klaging føler jeg at en liten feiring er på sin plass.

Juhuuuuu :) :) :) :) :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Så deilig følelse! :) Har det akkurat på samme måten som deg! Ferdig med kvalmen, spying og klaging! Nå skal det nytes! :D

Så utrolig godt da :)

Her henger fortsatt kvalmen i, men holder den stort sett i sjakk med å spise jevnlig. Så nyter egentlig graviditeten uansett :) Tiden går også mye fortere denne gangen, så nå satser jeg på att den neste uka går like for så vi endelig kan få en liten titt på hvem som skjuler seg inne i magen :) Blir plutselig litt mer virkelig da :)

Så bra!! :-)

Selv går jeg bare å gleder meg til oul på tirsdag, og mest sannsynlig får en liten pekepinn på kjønn.. Vet ikke om jeg kommer til å klare å stole helt 100% på det, men greit å handle noe.. :-)

Jeg vil også!! Få energi og sånt altså.. Uke 16 nå, føler energien er en måned på etterskudd i forhold til lovnader fra folk rundt meg som har vært gravide.. :P

Hehe så fint :D
Jeg har egentlig ikke hatt noe særlig å klage over (har jo ikke vært noe syk), men jeg har klaget fordet. På humørsvingninger, klær som ikke passer, at jeg alltid må på do. Har ikke egentlig syns dette har vært noe fint. Har ikke skjønt hvorfor det skal være så vidunderlig.. Men lurer på om ting blir annerledes nå som jeg har sett han som er inni der <3

Back
Topp