Herlige 7 uker i dag <3

miss daisy

Forelsket i forumet
Synes disse ukene går kjempefort jeg :) :) Plutselig stod det 7 uke på "Min side". Bare 5 uker igjen til den "magiske grensen" :) 

Da er vi nesten like langt på vei :D Gratulerer! På "Min side" står det 6+6 selv om kalkulatoren viser 7+1 :D <3 No må de neste ukene nesten gå fortere ;D

Deilig! Gratulerer med syv uker!:)

Gratulerer med 7 uker! :-)

På tickeren min står det at jeg er sju uker i dag, men jeg er egentlig 7+2 i følge terminkalkulatoren på Babyverden (som tar hensyn til lengden på syklusen min). Hvis en regner i uker fra siste mens er jeg 7+4... Ikke enkelt dette her...!
 emoticon

7+4 her. Men syns det går såååå tregt! Føles kjempelenge til man skal si noe... Skal dere andre si det på tolv uker? Jeg skal bestille tidlig UL ved 12uker og fortelle etterpå :) Men er litt i tvil om jeg skal bestille UL 11+0 eller 12+0. Kan ta 12+0 for å være helt på sikre siden, men er jo så utolmodig og det føles lenge til! Vet dere når den magiske grensen er? Det sies 12uker, men 12uker er jo 11+0 noen nettsteder og 12+0 på babyverden!

Samme her! 7 uker i dag :) Og det går jo egentlig ganske fort, men det skal bli godt å krysse 12 ukers merket. Gleder meg over hver dag som går :)

Grattis med 7 uker:)

Gratulerer! Samme som meg det :-)

Back
Topp