Herlig vær!

Mamma2013

Gift med forumet
Her skinner sola og er +25 i skyggen i dag! Hadde det ikke vært for vinden hadde det vært for varmt til å sitte ute ;)
Emma ligger under babygymmen og leker på stua og jeg sitter ute å nyter sola så lenge jeg kan :)

ImageUploadedByBV Forum1367921586.554743.jpg

Hvordan er det hos dere i dag da jenter? :)

25 grader!! Oi! Så deilig!
Her ble jeg overlykkelig da jeg så det var 11 :P det blåser litt, men er sol :) skal snart ut å trille med barselgruppa :)

25 grader!! Oi! Så deilig!
Her ble jeg overlykkelig da jeg så det var 11 :P det blåser litt, men er sol :) skal snart ut å trille med barselgruppa :)

Ja, er kjempe deilig! :)
Prøver å nyte det mens jeg kan, er vel eneste "sommer'n" vi får her, blir vel en regnfull sommer i år også :p
Så koselig, god tur :)

Åååå heldige . Her hefter jeg og venter på solen , men den kommer alldri:/

Så kjedelig! Er godt å trille tur i bare shorts og t-shorte nå, også får man jo litt farge på kroppen ;)
Solen kommer vel til deg snart også, venter bare på at regne skal komme og det blir flom overalt rundt her jeg, hehe ;) Hvor bor du? :)

+23 her og deilig sommervær! Bare synd det er et par skyer som ødelegger litt av og til.

Her er det 17 grader i lufta (i følge bilen) og vindstille:-) Deilig å sitte ute med ungene i den bittelille pausen vi får i dag:-)

15 grader her, og sola titter frem innimellom :)

Nyyydelig her også!!

Her ble det bedre i løpet av dagen! Nå er det helt fantastisk i solveggen på verandaen!

Soooool!! :-) Det er skikkelig deilig nå altså!

Jeg vil også ha sol! Her er det skyet i dag :( Hadde jeg kunnet trille tur hadde det nok vært god temperatur, men lille har fått litt hoste, så jeg ser helst at hun er inne.. Skulle gjerne tatt en tur ut på verandaen med en kopp te, men det blir nok for kaldt uten sola...

Back
Topp