Herlig tur i dag

twinanne

Forumet er livet
Hva har dere gjort idag da jenter?

Ettersm det er jobbhelg for pappan til Daniel Alexander, så tok vi oss en lang tur etter han dro på jobb.
Har bare rukket å spist kveldsmat etter vi kom hjem....
herlig vær, OK litt kjølig, men med bra klær på var det supert selv om lillegutt fikk tårer i øya av vinden. Vi gikk med vogna til stranda, der så vi på båter, hunder som lekte, huska på løekeplassen der. Gikk oppi flytebrygga som lå på land og så lekte vi med måkefjær......Daniel Alexander likte nok dette best, han knakk sammen av latte...han fikk dunfjær i hånda slapp den i vinden og den føk laaaangt av gårde, det var jo selvfølgelig ho mamma som måtte springe etter fjærene da.....

Så så vi jo småfly også, ikke rutefly med andre ord...fløy lavt over oss.

Men nå vil DA leke med ballong sier han....[8D]...det betyr mamma blåse opp og slippe og DA hente ballongen som surrer runbdt i stua...fryktelig morsomt[8D]

Hørtes ut som at dokker har hatt en kjempefin dag:)

Vi har har hatt besøk av tantebesta og ellers gått tur til han far og ho besta for å spise deilig søndagsmiddag (finnbiff).. Kjempekoselig dag:)

No skal æ hive prinsen i seng før æ skal stresse vidre med ting som må gjøres før avreise..

Vi har vært her hjemme og kost oss på formiddagen.
og når snuppa våknet av blunden sin kjørte vi opp til sviger og spiste middag og dessert.
Lilly storkoste seg der opp med lilleonkel og en kompis av han. de lekte og styrte med henne i mange timer.
Var kjempe koselig.

For en deilig dag det hørtes ut som! [:)]

Jeg har vasket ALLE VINDUENE I HUSET I DAG! Nå ser det ut som vi ikke har noen vinduer for øyeblikket [8D] - deilig med rene glass!
Så har jeg vasket over alle gulva, skura bad, ryddet og vasket klær. Samboer og Noah har også hjulpet til. Deilig å ha en ren leilighet! som varer i ca 2 dager- max! [:)]

Etterpå var vi på besøk og fikk pannekaker og is hos svigerinnen min. Digg! [:)]

vi har vært ute i solen i hele dag, badet snuppa og ga henne grøt, megahyper og sovnet i før halv ni!! grillet, dugnad, matet ender, gått tur med henne i bæremeis.. i morgen blir det hjemme vi to og vaksine

god kveld [:)]

I går satt jeg med puppen fram omtrent hele tiden[8D] anna Victoria hadde økedøgn.. Sandra Emilie var ute med pappaen og prøvde den nye trøtraktoren sin[:)]

ORIGINAL: wimza

I går satt jeg med puppen fram omtrent hele tiden[8D] anna Victoria hadde økedøgn.. Sandra Emilie var ute med pappaen og prøvde den nye trøtraktoren sin[:)]

Mimre mimre...husker den første tiden som førstegangs mor nå og ammingen som ikke gikk helt etter planene...

Kos deg med vesla...[:D]

Koslig å lese hva dere gjordeti går jenter, søndag[;)]

Back
Topp