Herlig torsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg ble så sliten etter to nattevakter med akkurat litt for lite søvn og lang kjørevei, at jeg sov leeenge på formiddagen i går, og likevel var jeg helt kjørt resten av dagen. 
Så i dag kjenner jeg det er veldig godt å ha fri!
Har levert T i bhg, de driver med de siste forberedelsene til maskerade i morgen!
I år har de malt hver sin maske, og de gleder seg veldig til å pynte seg i morgen!
Nå må jeg snart spise min andre runde med frokost, jeg er egentlig veldig sulten, men klarer bare litt mat om gangen, så det blir mange måltider gitt =) 
Etterpå blir det gåtur til byen i finværet sammen med ei venninne og babyen. 
Håper alle får en fin dag!
 
Uff, jeg husker hvor slitsomt det er å jobbe natt og være gravid. Går det bra med deg? Du takler det når du får sovet litt på natten? 

Vi har hatt rørleggere ut og inn i dag, men nå er de endelig ferdige, og vi kan bruke vann igjen. :) Hele familien hangler av en liten forkjølelse, og jeg er egentlig dødssliten. Tror vi tar en innedag, siden begge barna kjennes litt febervarme ut. Nå skal jeg bare slappe av litt tror jeg. Takk og pris for lettvinte barn. Lillesøster ligger og sover, og Felix sitter tett inntil meg, trollbundet av en lydbok. :)
 
Ja, det gikk fint med to netter hvertfall. Har hviletid mellom 00 og 06, og sov til nesten 6.30 begge dagene, men sov dårlig da det er lenge siden jeg har vært der, nye lyder osv. 
Men jeg tror det skal gå greit. Tiden vil vise =) 
Håper dere blir friske da! Og godt dere er tilbake og har vann igjen =)
 
Så bra at du har fri i dag, Fru H! Og at rørleggerne har ordnet opp, Sukkertopp!

Jeg har vært på Roede-kurs som vanlig på torsdager, men nå er det bare en uke igjen. Hadde gått ned 0,5 kg denne uka og har bare 300 gram igjen til 10 kg. Skulle tro jeg klarte 300 gram på en uke? Håper det. Men i morgen har Luna bursdag, så det blir noen fristelser da og resten av helga. 

Jeg har sovet veldig dårlig i natt, men ingen er syke i alle fall. Luna holdt meg våken fra ca. 04 og utover. Er veldig trøtt nå. Har allerede gått en times trilletur i dag (fram og tilbake til kurset), men har tenkt å gå til bhg og hente Alma nå hvert øyeblikk- det er ca. en halvtime til. Lettere å holde meg våken når jeg er ute og går. Da kan jeg og spise mer, he he. Sukkertopp, jeg lagde svelene "dine" i forgårs, de ble utrolig gode. Men lagde dem uten sånn hjortetakksalt eller hornsalt eller hva det nå heter. Jeg ELSKER sånn type mat, spiste sikkert 10 (!) stk. Hadde bare bittelitt sukker i, og brukte grovt mel og skummet kulturmelk, men det blir jo noen kalorier av det når man spiser så mye ;) Jeg tillater meg uansett å skeie ut litt innimellom. 

Ha en fin dag videre!
 
God torsdag ja :) idag har vi hatt det deilige vårværet med sol og fint vær....

Jeg gikk med Eveline i barnehagen og hentet Amelia, og det var godt å komme seg ut. Gikk nesten en time og etterpå sov hun en time til ute, deilig med litt tid med bare Amelia også :)

Fru H: skjønner at nattevakter må være slitsomme, spesielt om man er gravid. Blir jo litt for lite søvn.

Sukkertopp: god bedring til hele familien :) godt med vann igjen kan jeg tenke meg....

Almara: du klarer sikkert å gå ned det siste, men skjønner at du må kose deg på bursdagen til Luna. Tantungen min blir tre i morra, på samme dag som henne forresten :)
 
Takk for det *trinemor*! Gratulerer til tantebarnet ditt også! Deilig å komme seg ut og trille i det fine været, ja:)
Jeg vurderer å gå ut snart...:)
 
Back
Topp