Herlig søndag;)

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Åh for en herlig søndag. Brøddeigen hever, ungene leker fredlig sammen oppe mannen slapper av på kinoen og jeg sitter på kjøkken bordet og skrur på et veggur anno 1940. Stor koser meg.

Det eneste draw backet er at jeg nå forstår hvorfor jeg er delvis sykemeldt. Å sitte i lengre periode av gangen dreper bekkenet mitt!

Etterpå tenker jeg strikketøyet roper fra sofaen!

God søndag alle sammen!

Høres ut som en herlig søndag :)

Hørtes herlig ut!

Selv sitter jeg bare i sofaen og holder på å sovne etter å ha vært ute sammen med supersnuppa i 3,5 time! Det var så herlig å være ute i sola, nesten så jeg kunne høre snøen smelte (det er nok å ta av, så det er ingen fare for at det blir fritt for snø med det første).

Hørtes herlig ut!

Selv sitter jeg bare i sofaen og holder på å sovne etter å ha vært ute sammen med supersnuppa i 3,5 time! Det var så herlig å være ute i sola, nesten så jeg kunne høre snøen smelte (det er nok å ta av, så det er ingen fare for at det blir fritt for snø med det første).
Sol a gitt- heldige dere. Vi gjemte oss inne i varmen for tåka ligger tykt!

Åh for en herlig søndag. Brøddeigen hever, ungene leker fredlig sammen oppe mannen slapper av på kinoen og jeg sitter på kjøkken bordet og skrur på et veggur anno 1940. Stor koser meg.

Det eneste draw backet er at jeg nå forstår hvorfor jeg er delvis sykemeldt. Å sitte i lengre periode av gangen dreper bekkenet mitt!

Etterpå tenker jeg strikketøyet roper fra sofaen!

God søndag alle sammen!

Merker det samme: sitting er ikke bra for bekkenet. Men å gå funker heller ikke. Har rørt meg veldig mye i helga, så akkurat nå sitter jeg bare og lurer på hvordan jeg skal komme meg til jobb i morra.
Men jeg må slenge meg på kommentaren om herlig søndag. Har hatt en veldig herlig helg egentlig! Masse familie-kos og babyplanlegging <3

Back
Topp