Herlig kommentar fra vordende far

Grete71

Forumet er livet
Etter 1,5 år sammen må vi fortsatt snakke i lag flere ganger om dagen mens vi er på arbeid..... [8D] i dag er det bursdagen hans, og han mente Vetle visste dette, siden det var så mye liv! Da sa han; jeg gleder meg hver eneste dag! Tenker på det hver dag! Jeg ble helt rørt, jeg! Gleder seg hver dag..... [;)]

Han har 2 barn fra før, på 15 og 17, og var ikke mer enn rundt 20 da han ble far første gang. Han merker godt forskjellen fra da til nå.

Vi kjøpte bittesmå adidas hvite joggesko i str 17 i går.... [:D] og satte dem på gangen sammen med de andre skoene. Barna var på trening, så vi tenkte vi skulle se om de la merke til dem. Gjett om de gjorde! De holdt på å le seg skakke! Og mente de var litt skjønne.... [:D]

Det er visst ikke bare far som gleder seg - jeg gleder meg mer og mer jeg også!!!!! [:D]

Så fint å høre når mannfolk sier sånt! Herlig... Gleder meg mer og mer selv, utrolig å tenke på at babyen kommer snart. Kan nesten ikke fatte det...!

[:D] jeg vet jo at han gleder seg, men at han gleder seg SÅÅÅÅ mye, var jeg ikke klar over! Men så er jeg jo ikke tankeleser heller.... [:)] hvis det ikke er liv når far vil kose med lille krabaten sin, så vekker han han! Rister godt i magen og roper "hallo"! Rart hvordan voksne mannfolk kan bli når det er snakk om babyer....?! [:D]

Så koselig!!

Mannen min synes fortsatt at det er veldig uvirkelig, men her en kveld så merka jeg at han ble virkelig rørt av noen små spark i ryggen sin[;)]

Det er nok litt lettere for oss som går med disse små i magen i over 9 måneder å få et forhold til det. Sambo har funnet ut at det egentlig er ganske deilig at jeg ligger bak ham, med magen mot ryggen hans, slik at han kan kjenne sparkene "mot kroppen" når vi skal sove. Tror det har hendt 1 gang etter at jeg begynte å kjenne liv at Vetle har sovet når VI skal sove! Og det var natt til i går!

Back
Topp