Herlig kjæresteweekend!!

tingeling1

Forumet er livet
Å, vi har hatt det helt supert i hovedstaden!!! [:)] Bare tatt det helt rolig, stresset ned, vært kjærester, gått hånd i hånd, spist nydelig indisk mat, tatt et par drinker og Hehe, helt perfekt helg altså [:)] Jentene har kost seg masse hos svigers, og det var såååå koselig når de kom løpende mot oss da vi hentet dem [:)] Har ikke tenkt på jobben heller, så har virkelig slappet av.

Har dere hatt en fin helg???

Har hatt en kjempekoselig helg.

Og hørtest kjempe gøy ut med kjærestetur. Kunne godt tenkt meg å dratt på noe slikt også[:)]

Vell fortjent!!! [:D]

Jo vi har vel hatt ei ok helg. Men ikke noe mer [8D] Hehe.. Har hatt to små jenter på overnatting her, å ingen av de har respekt for noen som helst voksene. Føler vi har gått og kjeftet passet på at ingen slå, spenner, klorer osv fra lørdag 16.00 til 12.30 i dag... [&:]
Men jeg har fått tid til å bake kakene dine da [:D] Men du hvordan i alle dager klarer du å rulle ut den deigen? [8D] Måtte gi opp å lage kuler jeg. [:D]

ORIGINAL: Lene1986

Jo vi har vel hatt ei ok helg. Men ikke noe mer [8D] Hehe.. Har hatt to små jenter på overnatting her, å ingen av de har respekt for noen som helst voksene. Føler vi har gått og kjeftet passet på at ingen slå, spenner, klorer osv fra lørdag 16.00 til 12.30 i dag... [&:]
Men jeg har fått tid til å bake kakene dine da [:D] Men du hvordan i alle dager klarer du å rulle ut den deigen? [8D] Måtte gi opp å lage kuler jeg. [:D]

Tror jeg lot deigen stå i kjøleskapet litt før jeg rullet ut..... Eller jeg rullet ikke helt, mer klemte den ut liksom [:)]

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Lene1986

Tror jeg lot deigen stå i kjøleskapet litt før jeg rullet ut..... Eller jeg rullet ikke helt, mer klemte den ut liksom [:)]
Åå.. Jeg var så uttolmodig at jeg prøvde med en gang og gidde opp like fort [8D] Men de er snart spist opp her så vi får prøve på ny.

så godt da... [:)] Jeg vet ikke hva kjæreste helg er lengre[8|] vel her spydde storebror fra fredag kveld til lørdag morgen. men jeg har fått handlet gaver,vært sosial med gamle kollegaer og vært på juleverksted med snuppa hos ett vennepar..kjempekos.
[:)]

Høres ut som en super helg!! [:)] Deilig å bare få koblet ut litt..

Her har vi egentlig ikke gjort så mye.. Litt julefeiring på fredag, og lørdag var kun ligg-på-sofaen-dag! Biff og digg og film.. [:)]

Back
Topp