herlig...hørte på nyhetene at nå er det fullt på nye ahus...

lillemy29

Forelsket i forumet
Fy søren...Hørte på nyhetene om at det er fullt på fødeavdeligen og barselavdelingen på nye ahus. Og at de må sende folk til sykehus som drammen og fredrikstad osv..Det er jo laaangt...Også jeg som hadde nærliggende en styrtfødsel sist..Jeg skal ikke føde akkurat idag sikkert, men de sa at situasjonen hoper seg opp og blir ikke noe bedre visstnok. Dette var jo oppløftende nyheter å få.....

Ops,var inne på feil sted...Sorry!!

Åh, fy flate, var ikke godt nytt, nei. Har ikke hørt akkurat det, men så i RB i dag at de trodde det blei nytt rekord år der i år!!

Jeg som selv tror at jeg kommer til å føde "altfor raskt" til å ende et annet sted...

hørte at flk får visst føde der men problemet er barsel osv men uff nei nei nei nå fikk jeg dillerium. jeg MÅÅÅÅÅÅ føde der. trenger ikke barsel jeg altså visst jeg ikke må[&:][8D][:D]

å så bra ja da får man føde der altså men blir litt sånn, dra helst hjem eller bli flyttet til ett annet sykehus visst du vil bli liksom? greit for meg det altså.[:)]

men det stod jo at fødeavdelingen var også full nå fordi barselavdelingen var full. Derfor fikk de ikke sendt av gårde "ferdigfødte" kvinner fra fødeavdelingen. Av den grunn ble innringende fødende kvinner nå henvist til andre sykehus.
Skal på ul der på manag så da må jeg forhøre meg mer om dette altså... jeg har gått til embla samtaler der osv og er jo fullt forbredt på å føde der... Ved min forrige fødsel hadde jeg iallefall ikke hatt tid til å reise til drammen eller fredrikstad...

Back
Topp