Herlig fredag

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Var på ul nettopp for å sjekke om hun lå med hodet ned fortsatt å det gjorde hun :) :D hun kunne kjenne at hodet lå langt nedi bekkenet og var godt festa :D så trengte ikke legge meg ned hvis vannet gikk... Hun syntes magen min hadde sunket så siden hun også lå såpass langt nede itillegg til at jeg er 2 gangs fødende så kunne det godt henne hun kom litt før :) hun var derimot nå -10% og ca 2622gram så blir ingen stor baby. Sønnen min var 3635 til termin mn jentebabyer er ofte litt mindre sa hun... Er såå fornøyd i dag :)

37 uker i morgen :)
Nesten like langt vi da. Jeg er 37 på søndag.
Godt å høre at hun ligger klar. Det gjør vesla mi også. Er forberedt på at det kan skje noe når som helst nå. Har kjent en god stund at det begynner å skje noe.. Så driver å pakker baggen.
Men mannen er ikke klar :P
Vi får se.. hun kommer når hun er klar!
God fredagsklem!! ❤

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min var 2,4 kg for noen få dager siden, men jeg er en uke kortere enn deg :)

Oki :) fikk du beskje hvor mange % under babyen var da? Jeg var også uke 34+3 da var hun 2311g og minus 1.

Oki :) fikk du beskje hvor mange % under babyen var da? Jeg var også uke 34+3 da var hun 2311g og minus 1.

Mellom 5 og 8 % avhengig av hvilke mål de bruker :) Men han har vokst helt fint og følger kurven sin! Fikk beskjed om at estimert vekt ved termin er ca 3,3 kg om veksten fortsetter på samme måte :) Var i i uke 33+4, og da var han ca 2 kg..

N
Var på ul nettopp for å sjekke om hun lå med hodet ned fortsatt å det gjorde hun :) :D hun kunne kjenne at hodet lå langt nedi bekkenet og var godt festa :D så trengte ikke legge meg ned hvis vannet gikk... Hun syntes magen min hadde sunket så siden hun også lå såpass langt nede itillegg til at jeg er 2 gangs fødende så kunne det godt henne hun kom litt før :) hun var derimot nå -10% og ca 2622gram så blir ingen stor baby. Sønnen min var 3635 til termin mn jentebabyer er ofte litt mindre sa hun... Er såå fornøyd i dag :)
så bra, nå begynner det å nærme seg :) var på kontroll i dag og fikk også beskjed om at hodet var festa :)

Spent på kor stor mi e! Målt til 2800 g på mandag og 3200 igår.:-P tippa ho e rundt tre kg.?

Spent på kor stor mi e! Målt til 2800 g på mandag og 3200 igår.:-P tippa ho e rundt tre kg.?

Hehe, nok ett bevis på at de målingene ikke akkuratt pleier å stemme :p

oooo...spennende ;) Kansje hun melder sin ankomst ganske så snart ;) Masse lykke til;)

Var på UL og babyen ble estimert til å være ca 4,5 kg ved fødsel. Nå veier den 3,4 kg. Er i uke 35+5 idag. Var visst +25% vekstavvik eller hva det nå heter. Spennende :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp