Herlig følelse! :-)

Marlex

Glad i forumet
Eeeeendelig kjenner jeg liv og er helt sikker på at det er det jeg kjenner! ;-) Jeg kjente det fra uke 16 med første, kjente det fra uke 13! med andre, og har derfor venta leeeenge på å kjenne noe med tredje... (Har nesten vært litt stressa for at noe var galt og "tenk om hvis atte"... Hatt litt småblødninger hele veien og har stressa meg helt deppa...) MEN: Nå kjenner jeg altså det lille knøttet i magen!!! HURRA!!!!!!!!! B-) Flere som er andre/tredjegangsgravid og kjenner liv fra de små? :-)

Har kjent noe jeg innbiller meg er liv ja, men 100% sikker er jeg ikke. Men det har vært bobler der inne, som ikke har kommet ut, og da tenker jeg at det antagelig er baby'n

Jeg har syntes at jeg har kjent noe i en uke, men var ikke helt sikker før i går på at det var mini i magen som rørte på seg:-) Hvor langt er du på vei? :-)

14, snart 15 uker på vei nå. Litt rart egentlig, for de andre gangene var jeg ikke i tvil første gang jeg merket noe, men det kan være at jeg er enda mer var denne gangen, og kjenner bevegelser tidligere, og som er mindre tydelige.

Jeg er førstegangs, og har kjent liv i noen uker nå.
Har blitt mer den siste uka, og mer skal det nok bli.Er en livlig liten reke det her =)

Jeg kjente også live med han første i uke 16 men da var jeg veeeeeldig usikker.. men denne gangen har jeg kjent litt liv siden mandag så gleder meg bare fremover når det blir mer av dette....og da får man slappe av mer også fordi man kjenner at alt er i orden

Jeg kjenner det (har gjort det noen uker - sånn boblefølelse), men ikke hver dag. Men magen min er diger da.... Så håper at alt er bra med reka :-) Har ikke vært på tidlig ul heller.

Jeg er andregangsgravid og har kjent liv noen ganger allerede ja=)
Forrige gang kjente jeg ikke liv før i uke 20, men da hadde jeg foranliggende morkake=)

Andregangs her også, og kjente antydning allerede i slutten av uke 11! (Jeg vet veldig godt forskjellen på innvendige fiser og liv :P)  Men nå kjenner jeg oftere at det er et lite nurk som banker på :) Forrige gang kjente jeg liv fra uke 17 ca :)

Ja jeg kjente liv i går faktisk :-) I hele går! Er i uke 15 og andregangs :-) Mye små boblinger i magen :-) Åå det er så herlig :-D

Så herlig!
Har kjent liv, men nå har jeg ikke kjent på lenge.
Viste seg att morkaka hadde flytta på seg da vi var på ultralyd. Så nå må jeg vente en stund tror jeg.  

Jeg HAR kjent.. for noen uker siden.. Men nå tror jeg morkaken er plasser akkurat slik at jeg ikke kjenner noe mer.. Har den på fremsiden! :/ 

jeg har og kjent noen sånne bobler i en stund..ikke ofte men.. litt sånn rar følelse, har ikke kjent sånn før..
i går da trykket jeg meg på magen og holdt hånden tett inntil samtidig som jeg trykket litt ned.. da fikk jeg en bevegelse tilbake.. nærmer meg jo uke 17 nå, så håper det var et spark jeg kjente.. gleder meg til jeg kjenner de ordentlig av seg selv.. ikke bare når jeg "irriterer" den lille :P hehe

Ser det er mange som har kjent liv tidlig!! Det er helt utrolig å endelig få kjenne liv! Det hele blir plutselig så virkelig, og jeg gleder meg sånn til å få bli kjent med å møte den lille babyen i november!!!!! B-) Jeg gleder meg virkelig til å gå gravid denne gang!!! Siste barnet for vår del, så dette må nytes!!! ;-)

Marlex skrev:
Ser det er mange som har kjent liv tidlig!! Det er helt utrolig å endelig få kjenne liv! Det hele blir plutselig så virkelig, og jeg gleder meg sånn til å få bli kjent med å møte den lille babyen i november!!!!! B-) Jeg gleder meg virkelig til å gå gravid denne gang!!! Siste barnet for vår del, så dette må nytes!!! ;-)

Ganske sikker på at det blir sistemann her også! Trodde jeg ville ha 3, men hadde en fødsel fra helvete sist så jeg ville egentlig ikke ha flere da. Sambo har brukt 1 år på å overtale meg til å få i alle fall en til.... Og jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til fødselen, men gleder meg veldig mye til å få en liten baby i hus igjen :-)

Misunner dere som kjenner liv =P Er snart 17 uker selv, men jeg vet ikke hva jeg skal føle ellerno X) vet ikke hvordan det føles ....

Back
Topp