Herlig dag!!

Heather

Gift med forumet
Nå har jeg og Solveig vært ute i solskinnet i 3 timer! Først trillet vi tur i 1,5 time. På veien hjem stakk vi innom butikken og kjøpte ferske rundstykker til lunsj, og vel hjemme kunne jeg kose meg med god lunsj i solveggen i hagen mens Solveig fortsatt sov søtt i vogna si - helt herlig! Legger jeg til godviljen så har jeg muligens fått litt farge i det bleike fjeset mitt også, he, he.

Håper dere koser dere masse med nurkene deres også!

Det er fantastisk flott ver ute, håpe det helde seg sånn lenge... [:)][:)]
He hatt litt magetrøbbel i det siste so hekje fått trilla so masse... gle mej til å trille igjen ja...

Samme her oxo Heather..[:)] Gått en lang tur, innom butikk å kjøpte meg en is jeg da..[;)][:D] Å sittet i solveggen ute her  og fått noen nye fregner..[8D] hehe

Kjempedeilig[:D] har vært ute og gått et par timer jeg også, var nede ved sjøen en tur og det er så deilig å kjenne sjølukten, gleder meg virkelig til sommeren nå. Men først skal hver eneste solskinnsdag nytes hele våren....

Kjempedeilig!

Har kost meg på terrassen jeg og. Måtte fram med solkrem, solbriller og singlet jo! Og svettet! Hva skjer?! Er det sommer? Bare å nyte det - er visst meldt sludd til helgen igjen.

Du er sprek du altså!

Har vært ute en liten tur vi også i finværet [:D] Nå sover mini i vogna på terassen mens far lager middag til oss! Kan livet bli bedre? hehe

Godt å lese at det er mange som har benyttet seg av finværet!

Linn1982: Jeg gikk første trilletur når Solveig var 6 dager, og etterpå kjente jeg et ubehagelig nedpress i underlivet. Jeg ble litt bekymret, lurte på om jeg hadde belastet kroppen for mye- men helsesøster kunne forsikre om at det var helt ufarlig. Bekkenbunnmuskulaturen er svekket og klarer ikke å holde alt "oppe" like godt som før. Gikk tur igjen et par dage senere, og da kjente jeg ikke noe til det ubehaget heldigvis.

Jeg har også vært ute og trillet i finværet. Herlig! [:D] Så lå Petter ute i vogna mens jeg laga middag (babysitteren på). Var innom butikken og kjøpte meg en sportslunsj jeg da. [;)][:)]

ORIGINAL: Nesing

Har også vært ute og trillet en tur i godværet. Fantastisk deilig ute, det er rett og slett vår! Juhuuuuu ! Som Linn skriver har jeg fremdeles store smerter i underlivet etter fødselen, men hos meg er det nok dessverre mer alvorlig enn bare litt slapt etter fødselen..... Jeg må inn og opereres etter hvert! 

Oi er ikke noe farlig eller? Bare vondt liksom? God bedring og lykke til med operasjonen[;)]

Har vært hos kiropraktoren med Julie i dag. Da hadde jeg med vogna og trillet rundt i sola sentrum. Herlig vær ja. 17 grader viste yttertempen i bilen på vei til sentrum. Måtte innom jobben å bestille meg solskjerm til bilsetet også.

ORIGINAL: Nesing

Har også vært ute og trillet en tur i godværet. Fantastisk deilig ute, det er rett og slett vår! Juhuuuuu ! Som Linn skriver har jeg fremdeles store smerter i underlivet etter fødselen, men hos meg er det nok dessverre mer alvorlig enn bare litt slapt etter fødselen..... Jeg må inn og opereres etter hvert! 

oisann! Hva er det som har skjedd?

edit: bare glem det.. Leste fødselshistorien din nå!

Så herlig det hørtes ut! Nå gleder jeg meg bare ennå mer til i morra; da han jeg og Ludvig en "trille-date" med ei venninne av meg og hennes sønn på 6 mnd. Blir så koselig!!!!

Back
Topp