Herlig dag går mot slutten :)

Linnii10

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Den siste uken har jeg ikke gjort annet enn å sove og sove! Utrolig kjedelig å ikke ha Krefter til å holde seg våken :(

Men i dag bestemte jeg meg for å holde meg våken hele dagen. Våknet i 9 tiden og har ikke sovet til nå. Kjenner det på hele kroppen... Men kanskje jeg klarer å styre det.

Vært ute i solen med teppe og vannglasset i dag. Kjenner jeg er solbrent i ansiktet nå :)

Noen andre som sliter noe forferdelig med trøtthet og kan sove når som helst, nesten hvor som helst?

ja er fryktelig trøtt og sliten om dagen... men nå når det er natt og man skal sove, kan du visst bare glemme det hehehe

Ja, har vært suuupertrøtt i flere uker. Kan gjerne legge meg kl. 19.00, og er fortsatt supertrøtt når jeg skal opp på jobb. Har sovnet foran pc-skjermen på jobb to-tre ganger, og sovner i sofaen nesten hver eneste kveld..

Kjenner jeg er veldig irritabel jeg:/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjenner meg dessverre igjen :( Jeg er fryktelig trøtt, og gjesper dagen lang. Har en krevende jobb, så når jeg kommer hjem litt over tre, tror jeg at jeg kunne sovet til morgenen etter. Det er helt forferdelig. Håper det forsvinner snart :p

Uff, liten trøst at vi ikke er alene. Men utrolig irriterende å være så trøtt og søvnig hele dagen lang..

Back
Topp