Herlig befrielse...

lilleklump

Elsker forumet
Januarhula 2014
...har slutta og lekke melk, så no er det ENDELIG tilbake til å sove uten BH. Ubeskrivelig fantastisk, etter å ha lekka melk frå veke 20 i svangerskapet. Sove med ulltrøye i tilfelle det sku kome noken dråpar, så eg ikkje blir liggande våt og får betennelse.

kossen står det til med deko og lekking?
Og trenge de å "pakka de inn" for ikkje å lekka??

Her har også lekkingen stoppet[:D] Hender innimellom når jeg ligger og ammer, at det kan lekke litt fra andre puppen. Men det er ikke mye[:)]

Men sover med bh enda da[;)]

ORIGINAL: anahen

Her har også lekkingen stoppet[:D] Hender innimellom når jeg ligger og ammer, at det kan lekke litt fra andre puppen. Men det er ikke mye[:)]

Signerer denne...[:D]

Ser i innleggene at det kommer alltid er litt vått.. så her ligger jeg med bh enda. Føler liksom det er safest med tanke på brystbetennelse også, har ull ytterst og engangs innerst [:)]

ORIGINAL: RonjaR

ORIGINAL: anahen

Signerer denne...[:D]

Jeg orker ikke ligge med bh på natta,har håndkle over puppane, det lekker litt,men mest på morran...

Deilig!
Jeg lakk veldig mye. Kunne fylle opp 4-5 engangsinnlegg så det rant fra de gjennom en dag. Hvis jeg glemte å legge på nytt innlegg på motsatt pupp før amming kunne jeg være sikker på lekkasje nedover genseren.
Jeg er nå nede i at det kun lekker litt om natta når jeg får spreng, og kanskje noen dråper ila dagen hvis noe plutselig setter igang utdrivinga. Er veldig fornøyd med å slippe melkeflekkene [:D]
Og sover gladelig med BH i håp om at puppene kanskje blir litt mindre hengete når dette er over [8D]

Her lekker det enda...

Back
Topp