Herlig alder :)

En baby til :)

Glad i forumet
Har virkelig nytt å ha ett nyfødt spedbarn, en liten en som bare ligger på brystet og sover og koser :) men nå er lillegutten ca tre måneder og det er deilig at han begynner å få en rytme :) som oftest tar han kvelden før kl 22, noe som betyr at jeg rekker å slappe litt av før jeg legger meg, d e deilig :) han er mye våken om dagen nå,smiler og latteren er på tur tror jeg :) hvordan går d hos dere?

Vi har hatt ein slags rytme heile vegen, har lagt vesla rundt kl 19. Hvis me legg ho seinare enn det vert ho overtrøtt og pissesur. Søv omtrent til 8 om morgonen med nattamming innimellom. Veldig mykje våken på dagtid, er ikkje so glad i å sove på dagen so ho blir fort overtrøtt då og. Men når ho er våken og opplagt er ho berre herlig, smiler og pludrer masse :)

her sovner som regel frøkna en gang mellom 18-20, men noen få ganger ikke før 22 og da veldig overtrøtt. Så er det opp og stå mellom 6 og 8, men som oftest kl 7. Er veldig behagelig at hun sover hele natten. Skikkelig godt sovehjerte. Og så sover hun noen timer på dagen.

Back
Topp