Herlig å gå gravid eller ?

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Nå må jeg bare spørre dere damer her. De fleste sier det å gå gravid er så herlig og fin tid. Hmm tja, her spyr man så fort man står oppreist, ekkel og farget utflod, du legger på deg alle andre steder enn selve magen, svetter som en hest og får nesten ikke puste fordi man er så anpusten etter en liten trapp! Kvisene bare popper ut. Så si meg, hvor er den herligheten med dette ? Hehehe måtte bare jeg. For nå er jeg lei spying

Når man er over den kneika - så er det bare herlig. Trente, var ikke dårlig og elsket den voksende magen i forrige svangerskap. Gleder meg til å komme dit!

Skulle ønske jeg orket å trene æ. Men da må min følgesvenn kjære bøtta være med på tur :p

Jeg kan kun uttale meg om det å gå med to i magen ;)
Fra uke 8-15 spydde jeg flere ganger om dagen og var generelt veldig dårlig..
Fra uke 15- nå så er jeg gørr sliten og har masse hodepine, søvnen kan jeg lete lenge etter pga rygg og bekken + utallige tisseturer :P
Men jeg får være sykemeldt og får ta vare på oss <3
Det er flere gleder enn plager <3 Det å se at magen vokser og det å kjenne de små sparke og bevege på seg er verdt alt!
Så selvom det er tøft og slitsomt å gå gravid, så vil jeg vel si at det på en måte er herlig og en fin tid uansett <3

Nei, ingenting er herlig utenom å kjenne liv og vite at det vokser en baby inni magen. Kunne jeg velge, hadde jeg heller født 15 ganger framfor å gå gravid i 40 uker. Drit lei av å ikke kunne fungere normalt. Sist var jeg dårlig med enten det ene eller det andre fra dag 1 til den dagen jeg fødte. Var en fryd å føde bort alle plagene :) gleder meg til juni :)

Nei, ingenting er herlig utenom å kjenne liv og vite at det vokser en baby inni magen. Kunne jeg velge, hadde jeg heller født 15 ganger framfor å gå gravid i 40 uker. Drit lei av å ikke kunne fungere normalt. Sist var jeg dårlig med enten det ene eller det andre fra dag 1 til den dagen jeg fødte. Var en fryd å føde bort alle plagene :) gleder meg til juni :)
Godt jeg ikke er alene :) jeg håper jeg bare ikke spyr frem til juni

[quodet "KMB1990, post: 16874667, member: 81692"]Jeg kan kun uttale meg om det å gå med to i magen ;)
Fra uke 8-15 spydde jeg flere ganger om dagen generget dårlig..
Fra uke 15- nå så er jeg gørr sliten og har masse hodepine, søvnen kan jeg lete lenge etter pga rygg og bekken + utallige tisseturer :p
Men jeg får være sykemeldt og får ta vare på oss <3
Det er flere gleder enn plager <3 Det å se at magen vokser og det å kjenne de små sparke og bevege på seg er verdt alt!
Så selvom det er tøft og slitsomt å gå gravid, så vil jeg vel si at det på en måte er herlig og en fin tid uansett <3[/quote]

Nei det er ikke bare bare å gå gravid;) jeg er også plaget med hodepine..hatt det hver dag i hele juleferien..skikkelig plagsomt:( var plaget ved forrige graviditet også..

Jeg er helt enig med deg..
Gleder meg mye til dette er ferdig kjenner jeg :/ Fælt å si det, men sånn er det

Jeg har det litt annerledes. Det er koselig å tenke på at det vokser et liv i magen. Her skjer det lite annet enn moderat kvalme og at jeg er mer sliten. Jeg har da litt energi til å tenke på det fine som er på vei :)

Sist svangerskap var helt jævlig!!!! Men nå er jeg 18 uker i morra og føler meg ikke gravid en gang enda, det er kjempe herlig :D

Forrige svangerskap var helt grusomt syns jeg. Kastet ikke opp, men var uggen og sliten fra morgen til kveld, og besvimte stadig vekk helt til åttende mnd. Fødselen gikk derimot veldig bra, og ville heller født 100 ganger enn å gå gravid mer. Men dette svangerskapet er bedre heldigvis. Nå koser jeg meg stort sett og har mer energi enn sist:)

Back
Topp