Here wi go again...

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Pga av protein i urinen og litt høyt blodtrykk i dag, blir jeg sent til kk. Pr. definisjon er jeg innlagt nå, så skal de vurdere om jeg skal bli satt i gang eller om jeg blir sent hjem igjen.
Jeg hadde jo preklamsi (den mest alvorlige sv.forgiftningen med Mina, så nå tar de ingen sjangse.

Nå venter jeg bare på Martin, så bærer det avgårde til kk.

(Og jeg vet da inmari godt at det skrives WE og ikke WI.... hodet er ilke heeeeelt med nå..... he he he)

Åj, håper de tar godt vare på deg, og at du snart har den lille i armene dine. :)

Du som har holdt deg unna sv.forgiftning så lenge.

Håper de bare setter deg i gang med en gang da, så du slepper å gå hjemme og vente og tenke.

Du har vel bare en uke igjen?

Tvitvi for igangsettelse og finfin form :-)

Håper de setter deg i gang så det ikkje blir noe tull. Masse lykke til:)

Det er godt du får reise på kk og bli sjekket :-) masse lykke til og god bedring!! :-)

Ønsker seg masse lykke til :)

En liten oppdatering :) Da har de sjekket alt som er å sjekke og heldigvis så er det ikke super kritisk, og forgiftningen er av mild type.

Jeg blir ikke satt i gang i dag. Jeg har 2-3cm åpning og er ikke helt moden så hun prøvde å strippe meg litt. Så er det tilbake her på onsdag for nye kontroller og blir nesten garantert satt i gang da:)

Mulig vi får en frigjørings bebi ;)

En liten oppdatering :) Da har de sjekket alt som er å sjekke og heldigvis så er det ikke super kritisk, og forgiftningen er av mild type.

Jeg blir ikke satt i gang i dag. Jeg har 2-3cm åpning og er ikke helt moden så hun prøvde å strippe meg litt. Så er det tilbake her på onsdag for nye kontroller og blir nesten garantert satt i gang da:)

Mulig vi får en frigjørings bebi ;)
Supert med 8 mai baby! :D masse lykke til :) gleder meg til oppdatering enten det skjer før eller du blir satt i gang :)

Bra det ikke var så alvorlig....
Og viss ikke noe skjer før,så lykke til på onsdag:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

8. Mai var min termin! :D hadde vært en flott dag å få baby på det og!
Glad du ikke har noen alvorlig forgiftning! :) lykke til på onsdag!

-- tasting fra mobil --

Back
Topp