Here we go again!

JjHh33

Forelsket i forumet
Jaja, da blir jeg med her da! Gravid 1-2 på digital idag. Har ei på snart 9 mnd hjemme også. Gubben er storfornøyd, jeg har vel litt blanda følelser ennå :hilarious:
 
Jaja, da blir jeg med her da! Gravid 1-2 på digital idag. Har ei på snart 9 mnd hjemme også. Gubben er storfornøyd, jeg har vel litt blanda følelser ennå :hilarious:
Hehe! Gratulerer! Spennende. Jeg har en på 17 mnd, han blir rett over to år når denne kommer. Storesøster rekker nesten å bli 5, så da blir det tre på fem år. Jeg er spent :p
 
Gratulerer så mye!:D Så spennende!
 
Hehe! Gratulerer! Spennende. Jeg har en på 17 mnd, han blir rett over to år når denne kommer. Storesøster rekker nesten å bli 5, så da blir det tre på fem år. Jeg er spent :p

Takk. Gratulerer selv! Da har du iallefall nok å henge fingrene i :D Jeg var i utgangspunktet fornøyd med 1, da vesla har vært mye dårlig. Men det går nok bra det her også :hilarious:
 
Jaja, da blir jeg med her da! Gravid 1-2 på digital idag. Har ei på snart 9 mnd hjemme også. Gubben er storfornøyd, jeg har vel litt blanda følelser ennå :hilarious:
gratulerer❤️
 
Og der kom det frisk blødning. Syns jeg hadde litt sterke murringer.. jaja, får kjøpe en ny test på tirsdag å se. :oops:
 
Back
Topp