Here we go again....

Krysser virkelig alt jeg har for at spiren har vokst bra til neste uke <3 det fortjener du så inderlig!
 
Krysser fingrene for deg. Jeg har tro på det hun sier om dvale, for som jeg har nevnt tidligere får jeg heller ikke dette mrd uker til å gå opp. Vi krysser fingrene for at alt går bra :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Krysser alt som krysses kan for at spiren utvikler seg som den skal og holder seg der til termin :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Krysser fingrene for deg og spiren din :)
 
Håper sammen med deg :)
 
Krysser alt for deg! Kan det ikke bare være at de vokser i rykk og napp? Og hjertet slår jo ikke 5+0, så hvorfor mener de det?

Håper spiren tar seg et jafs til neste gang! <3
 
Nei, det er ikke tvil om alderen på embryoet, bare at den har vokst litt dårlig, så størrelsen tilsvarte 5 uker selv om jeg er 6+4. Men det er veldig små marginer det er snakk om da, millimeter bare, så det skal ikke mye unøyaktighet til i målingene før det blir feil. Satser på at det er noe slikt det er snakk om - hun har som sagt et temmelig gammeldags apparat! (har sett bildet mye tydeligere andre steder, i går greide jeg ikke å se hjertet selv om hun pekte på det)
 
Ønsker deg lykke til og håper spira vil vokse og gro til en fin liten baby. :binkybaby
 
Ønske dæ masse lykke til framover,Chuma :)
 
Back
Topp