Here we go again....

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Jeg skal visst aldri få oppleve et normalt svangerskap uten ekstra spenning...skal på UL i ettermiddag og frem til nå har jeg utelukkende gledet meg. Så har jeg begynt å blø...Ikke mye ennå, så forhåpentligvis er det bare bivirkninger fra progesterontilskuddet.
Dette er mitt 10.svangerskap, og vi har spøkt med det at "Alle gode ting er 10!" :-) Vi har tenkt at dette var bonusrunden som vi fikk etter at alt håp var ute, og at det må jo ha vært en grunn til at dette skjedde! Det kan bare ikke gå galt enda en gang!
Jaja, vi får bare fortsette å tenke positivt inntil videre, så langt har jo alt gått så fint! Trenger virkelig noen gode nyheter hos legen i dag!

Masse lykke til i dag! Håper virkelig dere får gode nyheter!!! Klem

Alle gode ting BURDE være 10 i hvert fall!
Krysser fingrene for at alt står bra til :) Jeg har troen i hvert fall!

Gleder meg til oppdatering fra deg :) Lykke masse til deg :) du fortjener et fullverdig svangerskap nå :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Lykke til! Krysser alt jeg har for dere!

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Alle ting burde definitivt være 10!!! Masse lykke til :-) Håper du får en gledelig nyhet på ul♡

Masse masse lykke til!! <3

Jeg har en god følelse på at dette går bra:-) det skall gå bra! Klem <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk! Da har jeg vært på første UL, og det gikk forsåvidt fint. Hcg hadde steget (fra 1600 til 6300 på en uke, så det er litt lavt, men innenfor normalen). Embryoet sitter på riktig sted og legen påsto hun så hjertet! Jeg så det ikke selv, hun har litt gammelt apparat, tror jeg, for bildet er langt fra så tydelig som andre steder: Veksten var derimot ikke helt som den skulle, jeg er 6+4 i dag og størrelsen tilsvarte ca 5+0. Det er jo 2 uker og 4 dager siden jeg testet positivt, så det kan jo ikke stemme.
Det har skjedd med meg før, og gynekologen sier det ikke er så uvanlig, at embryoet går i dvale i opptil 14 dager før det begynner å vokse, så det er ingen grunn til panikk ennå. Skal tilbake om en uke (får kontroll hver uke fremover), forhåpentligvis har veksten satt ordentlig igang til da! Blødningen skulle jeg ikke bry meg noe om inntil videre - det er jo uansett ingenting som kan gjøres.
Så i det ene øyeblikket ber hun meg om å ikke bekymre meg, og i det neste øyeblikket sier hun:" Jeg tror vi venter med å lage et svangerskapskort til deg til vi har sett deg i neste uke!"

Men, nå legger vi all tvil til side, fokuserer på de fakta som faktisk var positive: Akkurat nå er jeg gravid, hjertet slår og embryoet er på riktig sted i livmoren! Det er ikke dårlig bare det! :)

Satser på at det blir gode nyheter neste uke også! Du fortjener virkelig et fullgått svangerskap nå! Skal tenke masse på deg og krysse alt jeg har for at babyen går ut av "dvalen" og vokser som den skal! :klem:

Krysser også fingrene for deg! Du fortjener virkelig at alt går som det skal :)

Back
Topp