Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braGjorde det ikke her, og ammingen har gått strålende her også
Så bra
Hører om de jm. som anbefaler det. Min har ikke gjort det.
Okei. min sa bare det var meningsløstJeg fikk beskjed av jm om ikke å gjøre det, da det kunne føre til infeksjon. Jaja, bra de er enig
Tror ikke det har så mye å si neiGjorde du det?
Effekt eller ikke tror du?
Her gjorde jeg ikke det første gang og kommer ikke til å gjøre det nå heller.
Ammingen gikk strålende
Tror ikke det har så mye å si nei
Men jeg vil ikke anbefale at du gjør det, siden stimulering av brystvortene kan føre til sammentrekninger. Det siste du vil er å gå i fødsel ;-)
Jeg drev nemlig med dette den dagen storebror meldte sin ankomst morgenen etter... Så om det var tilfeldig vet jeg ikke, men et kjerringråd for å sette igang fødsel er stimulering av brystvorter..
De brukte det under min fødsel for å få fart på riene mine. Jm knadde meg på knoppen funka da ihvertfall.Tror ikke det har så mye å si nei
Men jeg vil ikke anbefale at du gjør det, siden stimulering av brystvortene kan føre til sammentrekninger. Det siste du vil er å gå i fødsel ;-)
Jeg drev nemlig med dette den dagen storebror meldte sin ankomst morgenen etter... Så om det var tilfeldig vet jeg ikke, men et kjerringråd for å sette igang fødsel er stimulering av brystvorter..
Ja det er nok riktig ang modning.De brukte det under min fødsel for å få fart på riene mine. Jm knadde meg på knoppen funka da ihvertfall.
Men har vel noe med hvor moden man er osv.
Huff nei, ønsker drøye det til uke 37 herJa det er nok riktig ang modning.
Men når Synnøve har hatt premature rier er det ikke noe å teste ut ;-)
Ja det er nok riktig ang modning.
Men når Synnøve har hatt premature rier er det ikke noe å teste ut ;-)