Herbalife

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Har tenkt å bestille formula1 og formula3 hos Herbalife. Noen som vet om det påvirker amming? Om man erstatter f.eks frokost med shake, og om man i det heletatt kan ta det når man ammer..?!

Ikke anbefalt med slankeprodukter i graviditet og under amming. Kroppen utskiller et hormon som ikke er bra. Du trenger god og sunn/næringsrik mat når du ammer for å ikke miste melken og for at du skal ha energi til å få gitt baby det den trenger.

Jeg skal ikke hardnakket påstå verken det ene eller det andre. Men han treneren vi hadde via herbalife sa at herbalife er et fullstendig kosttilskudd som også kan brukes av gravide og ammende. Men dog i kombinasjon med mat, og ikke som noen pulverkur. Formula1 shaken inneholder masse proteiner, vitaminer og mineraler. Er nesten sikker på den inneholder mer av det man trenger,enn det mange sin frokost gjør. Så jeg tror absolutt ikke det skader. Men som sagt kun 1 måltid kanskje nå som du ammer. Herbalife kan ikke sammenlignes med allevo, nutrilett osv....
Høres det nesten ut som jeg reklamerer for herbalife, hehe. Gjør ikke det altså. Har en boks stående selv (er gravid i uke 13) og når morgenkvalmen gir seg skal jeg ta en til frokost innimellom:)

Ikke anbefalt med slankeprodukter i graviditet og under amming. Kroppen utskiller et hormon som ikke er bra. Du trenger god og sunn/næringsrik mat når du ammer for å ikke miste melken og for at du skal ha energi til å få gitt baby det den trenger.
Høres litt rart ut at sunn vektnedgang skal påvirke et barn som ammer. De fleste mødre går jo ned når de ammer, og etter fødsel? Det er heller forsåvidt ikke et hormon som skilles ut, men et giftstoff dersom man går mye ned i vekt. Men såvidt jeg har skjønt gjelder dette under graviditet...
Når det er sagt er det jo helt riktig at kostholdet bør være variert og sammensatt ift melkeproduksjon osv. Men det vil ikke 1 shake herbalife til frokost forhindre:)

Nå blir jeg fryktelig usikker da:-P produsentene sier det ikke ødelegger for amming, siden det inneholder alt man trenger i ett måltid..

Giftstoffer som skilles ut ved slanking og detox er ikke heldig i svangerskap eller ved amming. Men så lenge du ikke går ned mange kg på kort tid, så skal det ikke være et problem. Og så lenge ikke produktene inneholder noe som ikke anbefales under graviditet og amming, så er det problemfritt!

Back
Topp