Herbalife...

Karita

Glad i forumet
Noen som bruker Herbalife her inne? Lurer på om det er bra å bruke det mens man ammer? Hvor ofte shaker dere?

tror faktisk det står på boksen at ammende skal unngå det..[:-]

hva shaker du i? hvilke smaker? Hører mange som mikser og blander så det ikke blir så kjedelige smaker[;)]

ORIGINAL: Tihii89

tror faktisk det står på boksen at ammende skal unngå det..[:-]

[:-][:-] d stemmer d! Bør ikke brukes står det jo...[&:][&:]

Men vi får jo i oss alt vi trenger..

Man kan bruke Herbalife sine produkter under svangerskap, når man ammer og bruke det i grøten til den lille.... Den inneholder et fullverdig måltid, med vitaminer og mineraler[:)]

Selv er jeg hekta på cookies and creme[:D] mmmmmm nam!!!

hvorfor står det da at man skal unngå det?[8D]

Fordi det blir missbrukt og blir brukt til å slanke seg med det og det er ikke bra for babyer og barn som vokser. Dette produket er ment til å stabilisere blodsukkeret og få en sunnere livsstil...

ORIGINAL: sun_rise

Fordi det blir missbrukt og blir brukt til å slanke seg med det og det er ikke bra for babyer og barn som vokser. Dette produket er ment til å stabilisere blodsukkeret og få en sunnere livsstil...

ahaa.. Har stående sjokkoshake i skapet selv, men har ikke brukt det[8D]

Jeg har brukt shakes siden andre uka etter fødselen... Legen sa at jeg kunne bruke produktene sålenge det ikke var for å slanke meg, men som et tilskudd... 

Man kan bruke Herbalife sine produkter under svangerskap, når man ammer og bruke det i grøten til den lille.... Den inneholder et fullverdig måltid, med vitaminer og mineraler[:)]

Selv er jeg hekta på cookies and creme[:D] mmmmmm nam!!!

det var fint å høre[:D] 
Cookies and creme høres godt ut, skal prøve den neste gang[:)]

ORIGINAL: tistin85

ORIGINAL: karita

hva shaker du i? hvilke smaker? Hører mange som mikser og blander så det ikke blir så kjedelige smaker[;)]

tropisk frukt,og sjokolade [:D]
så er det veldig digg å blande jordbær med appelsinjuice,for da blir det lollipop [:D]

mmmm, må prøves det og[8D][:)]

tropisk frukt,og sjokolade [:D]
så er det veldig digg å blande jordbær med appelsinjuice,for da blir det lollipop [:D]

mmmm, må prøves det og[8D][:)]

så er tropisk bedre om du blander den me appelsinjuice og ikke vann [8D]

ok, har prøvd den med tropisk juice. Har stått fast på sjokkoshake en god stund, men på tide å prøve noe nytt[;)]

Capochino er god om man liker kaffe, jeg bruker enten rismelk eller soyamelk når jeg blander shakene mine... Syns shakene blir så vannete og får pulver smak av vann [&:]
Ellers har jeg fått tips om å bruke par sjeer med youghurt i en valgfri shake.
vaniljeshake med frystebær er kjempe god smootie[:D]
Jordbær shake blandet med tranebær er vistnok godt...
Tropiskshake med isbiter er deilig å kose seg med å drømme om varmere tider[:D]

Åh det er kjedelig, selv er mamma min forhandler så hun kommer stadig med nye bokser til meg[:)] for jeg hadde ikke klart å huske å kjøpe det selv[&:] Kraftig ammetåke ja[>:]

Capochino er god om man liker kaffe, jeg bruker enten rismelk eller soyamelk når jeg blander shakene mine... Syns shakene blir så vannete og får pulver smak av vann [&:]
Ellers har jeg fått tips om å bruke par sjeer med youghurt i en valgfri shake.
vaniljeshake med frystebær er kjempe god smootie[:D]
Jordbær shake blandet med tranebær er vistnok godt...
Tropiskshake med isbiter er deilig å kose seg med å drømme om varmere tider[:D]

jeg bruker også soyamelk, blir mye bedre enn med vann ja. Mye å velge i ser jeg[:D][:D]

Back
Topp