Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sun_rise
Fordi det blir missbrukt og blir brukt til å slanke seg med det og det er ikke bra for babyer og barn som vokser. Dette produket er ment til å stabilisere blodsukkeret og få en sunnere livsstil...
Man kan bruke Herbalife sine produkter under svangerskap, når man ammer og bruke det i grøten til den lille.... Den inneholder et fullverdig måltid, med vitaminer og mineraler[:)]
Selv er jeg hekta på cookies and creme[:D] mmmmmm nam!!!
ORIGINAL: tistin85
ORIGINAL: karita
hva shaker du i? hvilke smaker? Hører mange som mikser og blander så det ikke blir så kjedelige smaker[;)]
tropisk frukt,og sjokolade [:D]
så er det veldig digg å blande jordbær med appelsinjuice,for da blir det lollipop [:D]
hva shaker du i? hvilke smaker? Hører mange som mikser og blander så det ikke blir så kjedelige smaker[;)]
tropisk frukt,og sjokolade [:D]
så er det veldig digg å blande jordbær med appelsinjuice,for da blir det lollipop [:D]
mmmm, må prøves det og[8D][:)]
så er tropisk bedre om du blander den me appelsinjuice og ikke vann [8D]
Capochino er god om man liker kaffe, jeg bruker enten rismelk eller soyamelk når jeg blander shakene mine... Syns shakene blir så vannete og får pulver smak av vann [&:]
Ellers har jeg fått tips om å bruke par sjeer med youghurt i en valgfri shake.
vaniljeshake med frystebær er kjempe god smootie[:D]
Jordbær shake blandet med tranebær er vistnok godt...
Tropiskshake med isbiter er deilig å kose seg med å drømme om varmere tider[:D]

jeg bruker også soyamelk, blir mye bedre enn med vann ja. Mye å velge i ser jeg[:D][:D]