Herbalife

Potetmel

Betatt av forumet
Har noen her erfaring med Herbalife?
Hvor mange måltider erstattet du med shake?
Hvor mye gikk du ned?
Hva spiste du ved siden av og unnet du deg godteri?
Osv, osv [:)]

Gi gjerne tips til hva man kan blande shaken med for å få litt variasjon.

Og jenter/damer/menn...Jeg trenger ikke en pekefinger, eller "sunt kosthold og trening er tingen" -kommentarer.

Er noen år siden nå da, men jeg gikk inn for det.. hadde 2-3 shaker om dagen, pluss vanlig middag.
Gikk ned 10 kg på sånn passe tid..
Drakk vanndrivende te, spiste fibertabletter og cellulosstablettene (som funka!!).
Hadde det ikke vært for at jeg spyr av shakesmaken nå (de har laga ny formula..) og ikke tåler melk (klarer det IKKE med vann..), så hadde jeg nok tatt ei ny runde i kombinasjon med trening..

Trente ikke sist, og da jeg slutta på shake så skeia jeg rett ut og gikk opp igjen sakte men sikkert...

ORIGINAL: Potetmel

Har noen her erfaring med Herbalife?
Hvor mange måltider erstattet du med shake?
Hvor mye gikk du ned?
Hva spiste du ved siden av og unnet du deg godteri?
Osv, osv [:)]

Gi gjerne tips til hva man kan blande shaken med for å få litt variasjon.

Og jenter/damer/menn...Jeg trenger ikke en pekefinger, eller "sunt kosthold og trening er tingen" -kommentarer.

Jeg gikk på det for 1 år siden.
Erstattet alle måltider den første uka, og så byttet jeg ut middags-shaken med ordentlig middag ukene etterpå.
Gikk ned 5 kg den første uka. Da trente jeg ikke noe særlig, spilte bare WII![8D]
Gikk vel ned 10-12 kg den første mnd.

Når jeg drakk shake til middag, så lagde jeg litt mer ut av den.
Hadde oppi isbiter og banan! Eller isbiter og annen frukt man liker.
Ble mye mer mettende[:)]

Man kan vel bruke rismelk om man ikke tåler vanlig melk? Mamma brukte det[:)]

Hvor mye koster det for en boks med pulver til shake?

Trenger man mer enn shakene?

ORIGINAL: blessa

Man kan vel bruke rismelk om man ikke tåler vanlig melk? Mamma brukte det[:)]

Hvor mye koster det for en boks med pulver til shake?

Trenger man mer enn shakene?

ja man kan det.. men da jeg gikk på herbalife var pulveret laget på en annen måte enn det er nå.. og den nye måten gir en bismak jeg ikke klarer.. [:D]
du trenger ikke mer enn shakene nei, men jeg hadde iallefall god nytte av litt ekstra tabletter - fiber, vitaminer, vanndrivende te og noe som heter celluloss- vanndrivende tabletter som virkelig hadde effekt på cellulittene..
http://www.herbalife.no/

Det står ikke priser på sidene deres..

ORIGINAL: blessa

Det står ikke priser på sidene deres..

Jeg betalte 407,- for en boks med pulver. [:)]

ORIGINAL: TrollMoor

du velger selv hvor mang måltider du erstatter men min 2 om du skal ned i vekt og så spiser du middag pluss 2 små mellommåltider, det er knall bra ... venninna mi gikk ned 5 kg på bare ei uke! men hun hadde jo mye vann i kroppen og da!

unnet meg godteri på lørdager. Det er bra med 1 usunn dag i uka. Slik at du får i deg noe sukker. Viss ikke kommer du til å sprikke![;)]

Det fins mange forskjellige shaker også.. Så det slepper du å tenke på.[:)]

Jeg har foreløpig bytta ut alle måltider...Mulig det bare blir en ukes tid, for jeg gidder ikke sulte meg for å gå ned i vekt. Man blir overraskende mett syns jeg[:)]

Ja, jeg må nok kose meg med noe annet enn shake og frukt en dag, men finnes jo _sunnere_ sjokolader heldigvis[8D] Så jeg slipper å få for dårlig samvittighet

http://www.dinherbashop.no/herbalife-quickstart-pakker-69/?osCsid=fbcbe93c59c700d15cd67a3e69c6315a

Back
Topp