Herbalife?

*snuppah88*

Blir kjent med forumet
Noen som har gått ned eller kjenner noen som har gått ned i vekt av det? [:)]

ORIGINAL: Wayne`s Wife

Kjenner flere.. Det funka ikke på meg..[&o]

æsj, så kjedelig[&o]

gikk fint ned 10 kg.. problemet var at jeg startet ferie da jeg sluttet.. og gikk opp igjen...

jeg tar en sjokoladeshake hver morgen før jeg drar på jobb.. rett og slett for at magen min tåler ikke noe annet som frokost.. så for å få en grei start på dagen gjør jeg det.... ikke for slankingen sin del...

ORIGINAL: Tessababy

jeg tar en sjokoladeshake hver morgen før jeg drar på jobb.. rett og slett for at magen min tåler ikke noe annet som frokost.. så for å få en grei start på dagen gjør jeg det.... ikke for slankingen sin del...

Samme her!

ORIGINAL: Dollface

gikk fint ned 10 kg.. problemet var at jeg startet ferie da jeg sluttet.. og gikk opp igjen...

hvor lang tid brukte du da? Tok du mange shaker om dagen? [:)]

jeg brukte bare for å beholde vekta og gå litt opp[:)]
funka til det da.

Har prøvd, funka ikke. Jeg ble altfor sulten og synes det var vanskelig med alle pillene man skulle ta. Dessuten smaker det rompe.

Jepp, brukte det en stund, gikk ned 7 kg, gikk over til en annen shake,men bruker kun til frokost, går fortsatt ned litt etter litt. spiser normalt resten av dagen, kun shake til frokost.

Også går dere opp igjen det dobbelte når dere slutter jenter.. TRENING!!!! Det er det som hjelper! Skjønner ikke at de som skal slanke seg, ikke har lært av det enda!

Svigerinnen min byttet ut alle måltider utenom middag med shaker.
Hun gikk ned 13-15 kg iløpet 3 mnd,men hun tar kun en shake om morgenen nå.

Hun tok ikke bare shakes,men hun begynte å gå turer på rundt 1 time hver dag eller tok en runde på ergometersykkelen sin:)

ORIGINAL: theskj

Jeg går på Herbalife[;)]

Tar en shake om morgenen og en om kvelden.
Spiser "vanlig" lunsj og middag samt mellommåltider.

Har gått ned 12 kilo[:D]

hvor lang tid har du brukt da? [:D] tar du bare shakene, eller de pillene osv i tillegg? og koster det ca mye i mnd når du tar det som du gjør?

Har gått ned 20 kilo med Herbalife.

Og jeg blir så sinnsykt oppgitt av å lese "Funket bra, men gikk opp igjen når jeg sluttet". !!!!!!!!
Shaken er et måltid. MAT! Ikke noe heksekur.

Man må kombinere det riktig, dvs spise et balansert kosthold, og kanskje ta shake til frokost og kvelds f. eks. Selvfølgelig går dere opp i vekt igjen, hvis dere slutter å spise sunt, og går tilbake til gamle vaner!!! Shaken er jo velbalansert måltid, så om man bytter ut shaken med 3 skiver prim, vil dere legge på dere!!!

Snakk med vedkommende du kjøper shake av, han/hun bør kunne gi deg veiledning underveis.

Har gått på det i 6 uker, og jeg merker på buksene mine at jeg har gått ned ja, men ikke eksakt. Veiing i morgen!
Bruker morgen og kveld, og spiser lunsj og middag + noen mellommåltider..Er kveldskosen min det, syns det smaker godt jeg [:)]
Jeg tar kun multivitamin tabletter, ikke noe annet tull sammen med det..

jeg får vell bare prøve å se[:D] vil gjerne høre flere erfaringer da[;)]

oii, det der såg jo kjempebra ut [:D] drikker du mange shaker om dagen? Gjorde du noe mer? [:)]

ORIGINAL: Herbie

Og jeg blir så sinnsykt oppgitt av å lese "Funket bra, men gikk opp igjen når jeg sluttet". !!!!!!!!

Man må kombinere det riktig, dvs spise et balansert kosthold, og kanskje ta shake til frokost og kvelds f. eks. Selvfølgelig går dere opp i vekt igjen, hvis dere slutter å spise sunt, og går tilbake til gamle vaner!!! Shaken er jo velbalansert måltid, så om man bytter ut shaken med 3 skiver prim, vil dere legge på dere!!!

Snakk med vedkommende du kjøper shake av, han/hun bør kunne gi deg veiledning underveis.

Man kan jo ikke ta shake hver dag resten av livet, spesielt ikke når det smaker fysj og æsj. Det er ikke snakk om å bytte ut shake med nugatti, men heller vanlig mat. Og da går man opp igjen, fordi det er ikke naturlig for kroppen å leve på pulver. Det er alt for lite for magen å jobbe med.

Det funket ikke for meg, og jeg synes det er noe stort tull der de tjener penger på å lure folk.

ORIGINAL: nygarda

ORIGINAL: Herbie

Man kan jo ikke ta shake hver dag resten av livet, spesielt ikke når det smaker fysj og æsj. Det er ikke snakk om å bytte ut shake med nugatti, men heller vanlig mat. Og da går man opp igjen, fordi det er ikke naturlig for kroppen å leve på pulver. Det er alt for lite for magen å jobbe med.

Det funket ikke for meg, og jeg synes det er noe stort tull der de tjener penger på å lure folk.

Hvorfor kan du ikke det? En shake består av det norske myndigheter mener et fullverdig måltid skal bestå av. Dvs hva et SUNT måltid skal bestå av. Det er ikke et pulver av ukjente kjemiske stoffer, men MAT!! Hvis man spiser 2 skiver til frokost, 2 til lunsj og 2 til kvelds, har man fått for mye karb. f. eks, og da hadde en shake vært et mye bedre alternativ, fordi det blir sunnere, mer variert.

Som man alltid når man skal ned i vekt, bør man finne ut hvor mange kcal man trenger hver dag, for å ikke spise for mye, eller for lite, og rett forhold mellom proteiner, fett og karbohydrater. Med shaken, er dette mye enklere å kontrollere! Dessuten trenger du ikke å drikke shaken alene, du kan blande med biola og havregryn f. eks, eller spise noe ved siden av. Du skal ikke være mer sulten enn om du har spist "vanlig".

Hele poenget, med eller uten shake, er å få deg deg riktig forhold mellom karb., fett og proteiner. En måltidserstatter gir deg et fullverdig måltid, enten det heter Herbalife, Tech Nutrition eller noe annet.

da har jeg kjøpt meg, så er vell bare å sette igang[:D]

Back
Topp