*snuppah88*
Blir kjent med forumet
Noen som har gått ned eller kjenner noen som har gått ned i vekt av det? [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Wayne`s Wife
Kjenner flere.. Det funka ikke på meg..[&o]
ORIGINAL: Dollface
gikk fint ned 10 kg.. problemet var at jeg startet ferie da jeg sluttet.. og gikk opp igjen...
ORIGINAL: theskj
Jeg går på Herbalife[;)]
Tar en shake om morgenen og en om kvelden.
Spiser "vanlig" lunsj og middag samt mellommåltider.
Har gått ned 12 kilo[:D]
ORIGINAL: Herbie
Har gått ned 20 kilo med Herbalife.
Og jeg blir så sinnsykt oppgitt av å lese "Funket bra, men gikk opp igjen når jeg sluttet". !!!!!!!!
Shaken er et måltid. MAT! Ikke noe heksekur.
Man må kombinere det riktig, dvs spise et balansert kosthold, og kanskje ta shake til frokost og kvelds f. eks. Selvfølgelig går dere opp i vekt igjen, hvis dere slutter å spise sunt, og går tilbake til gamle vaner!!! Shaken er jo velbalansert måltid, så om man bytter ut shaken med 3 skiver prim, vil dere legge på dere!!!
Snakk med vedkommende du kjøper shake av, han/hun bør kunne gi deg veiledning underveis.
ORIGINAL: nygarda
ORIGINAL: Herbie
Har gått ned 20 kilo med Herbalife.
Og jeg blir så sinnsykt oppgitt av å lese "Funket bra, men gikk opp igjen når jeg sluttet". !!!!!!!!
Shaken er et måltid. MAT! Ikke noe heksekur.
Man må kombinere det riktig, dvs spise et balansert kosthold, og kanskje ta shake til frokost og kvelds f. eks. Selvfølgelig går dere opp i vekt igjen, hvis dere slutter å spise sunt, og går tilbake til gamle vaner!!! Shaken er jo velbalansert måltid, så om man bytter ut shaken med 3 skiver prim, vil dere legge på dere!!!
Snakk med vedkommende du kjøper shake av, han/hun bør kunne gi deg veiledning underveis.
Man kan jo ikke ta shake hver dag resten av livet, spesielt ikke når det smaker fysj og æsj. Det er ikke snakk om å bytte ut shake med nugatti, men heller vanlig mat. Og da går man opp igjen, fordi det er ikke naturlig for kroppen å leve på pulver. Det er alt for lite for magen å jobbe med.
Det funket ikke for meg, og jeg synes det er noe stort tull der de tjener penger på å lure folk.