Herbalife produkter mens du er gravid

Hurra. Endelig en herbalife tråd Er det noen som vet om niteworks kan brukes? Trenge sårt mer energi. Kom l posten i dag. Og selvfølgelig stod det bak ikke for gravide eller ammende
 
Klarer ikke å skjønne at dere synes en shake som er basert på vann er godt :hungover: har selv gått på pulverkur når jeg var ca 18år, drakk kun shake i 9 uker (ikke herbalife). Klarer ikke tanken på det nå - og jeg er IKKE gravid :p
 
Klarer ikke å skjønne at dere synes en shake som er basert på vann er godt :hungover: har selv gått på pulverkur når jeg var ca 18år, drakk kun shake i 9 uker (ikke herbalife). Klarer ikke tanken på det nå - og jeg er IKKE gravid :p


Når du lager brød, hva bruker du da?
Eller hvis du mot all formodning skulle måtte flaske mate barnet ditt? Puuuulver ;)

Pulver kur med base på vann?
Du motsier deg selv. :banghead:
Drikker vel bare vann da?

For det første er dette optimalt sammensatt næringsemner, ja, riktig nok i pulver form, som kan blandes med vann, melk og/juice.
Prøv å få et like sammensatt måltid på 10 minutter på kjøkkenet. :)

Pulver kur, næh, det er Ernærings shaker.
Ernæring.

En pulverkur har nemlig ett mål. Slanke deg uavhenging om det er fett og muskler og varer bare over en periode, derav ordet kur.

Herbalife er faktisk meget gode saker som gir kroppen optimal næring. :joyful::joyful:

Med vennlig hilsen
Kostholdsveileder og Personlig Trener :joyful:
 
Back
Topp