Herbalife og graviditet

mummy4ever

Elsker forumet
Jeg går nå på en herbalife slanke kur. Er det noen som vet om dette vil skade fosteret hvis jeg blir gravid?

Vet ikke om det skader fosteret viss du blir gravid, men står det ingenting på pakken om det?
Er det ikke slik at du ikke bør ta slankekurer viss du skal bli gravid???...ikke vet jeg....[&:]

Ellers ser jeg at du er ny her inne[:)] Ønsker deg velkommen hit[:D]

Hilsen Cissi[;)]

Er veldig usikker på om jeg burde vente til jeg er ferdig med slankekuren med å prøve å bli gravid...
Ønsker så gjerne å bli gravid også... [:-]

Er ikke lett, derfor er det godt med sånne supre sider som dette [:D]

Man skal verken slanke seg eller bruke slankekur når man er gravid. Samme når man ammer pga. giftstoffer som kroppen skiller ut når fettet løsner. Slanker man seg eller går på slankekur under graviditeten kan man også risikere at fosteret ikke får i seg nok nering. For å holde vekta under graviditenten er det bare å ha et sunt og variert kosthold. Å ikke for mye søtsaker[:)]

Tror nok ikke det er den beste "sammenslåinga"...
Så om du prøver å bli gravid,så vil jeg anbefale deg å kutte ut kuren på dagen du finner det ut i såfall! Kan jo ta lang tid å få det til å klaffe å,så kan jo kanskje være greit å begynne prøvinga!?
Eller velge å vente med prøving til kuren er ferdig...
Uansett,lykke til![;)]

Jeg har lest flere steder at man ikke skal slanke seg når man er gravid. Spis sunt og nyt tiden nå, så får du heller vente med slankingen...

Sku også ha gått ned noen kilo, men min samboer og jeg kommer også til å prøve snart, så da venter jeg litt med det...

Lykke til[:)]

Klem fra meg.

Vet ikke om det er like aktuellt for deg som for meg, men jeg fikk faktisk anbefalt av legen å prøve å gå ned et par kilo før ungen begynte å "dra vekta opp igjen"..
Går ikke på noe spesiell slankekur, men prøver å spise sunnere og har nå gått ned rundt 5 kilo siden jeg ble gravid. Legen min mente det var helt trygt så lenge jeg ikke gikk sulten. [:D]

-anbefaler deg små og hyppige måltider, da kan man føle seg mett, gå ned i vekt, og likevel ikke skade ungen.. forutsatt at du faktisk har noen overflødige kilo da.. er jo mange som slanker seg bare for utseendes skyld, så da anbefaler jeg heller å vente til etter at barnet er født.

Jeg slanker meg ikke.. går bare litt ned i vekt, for min egen del og for barnets..[:D]

Hallo!!
Når det gjelder herbalife og graviditet; tror at en får i seg mye mer av de viktige mineraler og vitaminer viss en bytter ut to måltider for dag med shaker. Det er veldig lett å barre putte i seg drittmat, fordi en er sulten og at en ALLTID har lyst på no godt... Jeg selv er ikke så flink til å spise frokost, derfor tar jeg heller en shake og vitaminer til frokost. Er jeg godtesjuk på kvelden, prøver jeg å ta en shake da også. Mye bedre det en sjokolade og anna umetta mat!! Synest jeg[8|]

Det er helt klart bedre å ta en shake i stedet for å putte i seg all slags usunn mat! Jeg drikker Herbalife shake selv, og gjorde det delvis i forrige svangerskap. Jeg bytter ut ett til to måltider om dagen.[;)]

Har dere noen gode tips mot søtsak sug? Jeg har så store problemer for tiden. Er så fusen på et eller annet... Kuren hjelper jo ikke hvis jeg propper i meg alt jeg ikke skal proppe i meg...

Er denne herballife shaken god da??? hva smaker det?? Jeg har også problemer med søtsaker å usunn mat.. Jeg spiser høvelig sunt i utgangspunktet... men så er det den der småspisinga der jeg hele tiden har lyst på noe godt. Å man kan jo ikke gå å spise snadder hver dag. Jeg har hørt at krom funker. noen som har erfaring med krom??

Jeg har prøvd krom, men syns ikke det hjalp noe.
Du får mange forskjellige smaker i shaken. Jordbær, sjokolade, banan og tropisk er de jeg vet om. Jeg har smakt jordbær og sjokolade. Ingen er gode, så jeg heller i meg shaken uten å smake egentlig...

Back
Topp