Herbalife / noka

MiaDenPia

Elsker forumet
Noen som har prøvd? Er det bra ?

Traff på en herbalife konsulent på kjøpesenteret forleden og tok en sånn test , som var akkurat som forventet , god forbrenning med har litt overvekt (90 kg+-)

Han anbefalte herbalife (snakka da om 2 av 3 måltider som burde erstattes )

Og det høres jo spennende ut , men er det bra? Kan man leve sånn?

Hvordan ellers?

Klarte jo å gå ned 8 kg i svangerskapet ,, da med en supersunn livstil, , men sklei ut når mini ble født... og kg kom raskt igjen

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Og ellers lurer jeg på, når på døgnet bør man trene hvis man skal det? Tenker på treningssenter, (er medlem i ett treningssenter rett borti gata men de har ikke barnepass, men er veldig gode priser da) men da må jeg trene på ettermiddagen, hater egentlig å trene på den måten, men trenger det virkelig

Venninna mi går på herbalife, samt et sunt kosthold å hu har gått ned 25 kg på et år :) Hu tar herbalife på mårran å 2 ganga til iløpet av en dag :)

Å hu går en halvtimes tur hver dag i rolig tempo :)

Med herbalife kan man tilsette ekstra proteiner og man får oppfølging. Noka styrer man selv. Men uansett hvilket produkt man velger så er det livsstilsendring som må til for å få varig resultat. Når det gjelder trening så må du se ann selv hva du syns er best.. Jeg klarer ikke trene tidlig på dagen.. Da blir jeg helt utslitt resten av dagen. Så Må trene på ettermiddag/kveld hvis jeg skal fungere i hverdagen ;)

Med herbalife kan man tilsette ekstra proteiner og man får oppfølging. Noka styrer man selv. Men uansett hvilket produkt man velger så er det livsstilsendring som må til for å få varig resultat. Når det gjelder trening så må du se ann selv hva du syns er best.. Jeg klarer ikke trene tidlig på dagen.. Da blir jeg helt utslitt resten av dagen. Så Må trene på ettermiddag/kveld hvis jeg skal fungere i hverdagen ;)

og om produktene er bra. kommer ann på hva du mener. Kvalitet eller om dem funker? JEg for min del styrer unna alt med kunstig søtningsmidler. og melkeproteiner (intoleranse) som myse,keratin osv

25 kg? Regner med det merkes positivt på helsen og da .
Jeg har veldig lyst til å prøve

Regner med hun spiser /drikker utelukkende herbalife + ett måltid og ingen ting annet da

Da jeg var gravid med minsten trente jeg ikke , kun endre på kosten, spiste hver 3 fjerde time, hadde med meg niste hvis jeg gikk ut ...og spiste vell 4 måltider til dagen pluss drakk masse vann

Spiste ikke nesten ikke noe søt, eller chips/brus/kaker , drakk en sjelden gang ett glass saft /spiste en saft is

og om produktene er bra. kommer ann på hva du mener. Kvalitet eller om dem funker? JEg for min del styrer unna alt med kunstig søtningsmidler. og melkeproteiner (intoleranse) som myse,keratin osv
Om de funker

Det regnet jeg med att de ikke Gjør men hører gjerne om andres opplevelser

Forever sin smaker bedre og er billigere ;-) Og like bra innhold, om ikke bedre og :-)

★☆★duppedingsen★☆★

Forever sin smaker bedre og er billigere ;-) Og like bra innhold, om ikke bedre og :-)

★☆★duppedingsen★☆★
Signerer, og jeg har smakt både noka, herballife og forever.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har de den i forskjellige smaker?

Hbormye koster en mnd med sånn?

Jeg har ikke smakt noka (hørt den er forferdelig :p ) og herballife har jeg liten erfaring med :) Men Forever jobber jeg selv med og syns sjokoladeshaken er kjempegod! :D Mannan også er veldig glad i den (har med seg på jobb hver dag) og han har prøvd endel andre shaker før uten og finne noen han syns smakte godt :)

Herbalife koster ca 20kr måltidet. Men om man tilsetter bær/ juice så blir det selvfølgelig dyrere. Jeg gjorde det, siden det smakte forferdelig. Sulten 15 minutter etter ett måltid...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke smakt noka (hørt den er forferdelig :p ) og herballife har jeg liten erfaring med :) Men Forever jobber jeg selv med og syns sjokoladeshaken er kjempegod! :D Mannan også er veldig glad i den (har med seg på jobb hver dag) og han har prøvd endel andre shaker før uten og finne noen han syns smakte godt :)
Hvor må jeg henvende meg for å få tak i sånn?

Back
Topp