Her vil jeg... :)

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Vet at det er ganske lenge til enda, men ca her vil jeg gjerne være. Planen er å starte å prøve i februar/mars.

Utålmodig, og gleder meg kjempemye! Er egentlig helt klar, men pga reising og diverse andre praktiske ting, må vi vente med prøvingen til da! Noen andre som kanskje tenker seg en liten desember-baby? :)
 
Har allerede en desember baby, eller gutt. Synes det var veldig fint å få barn da egentlig. Nå går vi for sommerbaby, så det blir 2,5 års mellomrom. Lykke til


Gutt 11
Baby 14?
 
Har allerede en desember baby, eller gutt. Synes det var veldig fint å få barn da egentlig. Nå går vi for sommerbaby, så det blir 2,5 års mellomrom. Lykke til


Gutt 11
Baby 14?


Så koselig! :) Tusen takk for det, og lykke til selv. Håper det blir sommerbaby på dere!
 
Det er noe helt spesielt ved det å få en desemberbaby. Har ei ;-)



Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det er noe helt spesielt ved det å få en desemberbaby. Har ei ;-)


Det kan jeg tenke meg! Er hun født tett på julaften? Vi snakket faktisk litt om å vente en måned med å starte prøvingen for å komme over på neste år og evt. januarbarn. Men føler egentlig at det blir for dumt. Man vet aldri hvor lang tid det tar uansett. Er selv januar-barn og synes ikke at det er spesielt fantastisk heller ;)
 
Hun er født 3 desember. Men det var helt magiskt å kunne ligge i romjulen på et saueskinn forran peisen med verdens beste (tidlige) julegave, med adventskranser og julemusikk.

Det er veldig sjeldent man får det til på første forsøk, så å vente over den mnd tror jeg ikke er noe vits. Barnet er kanskje sistemann i klassen, minst i klassen - men dog også sistemann inn i tredveårene, knis :)
 
Er selv født i desember og er fornøyd med det!

Vi gikk selv i "fellen" og tenkte det tok tid å bli gravid.. skulle jo begynne i ny jobb og syns det hadde vært ok å vente noen mnd før jeg ble gravid. Men uken før jeg begynte testet jeg positiv. Rakk ikke å få mens engang (sluttet på p-pillen sent i juni) og ble gravid i slutten av juli!
 
Håper også at jeg kommer inn her. Hadde et håp om at 2014 skulle bli vårt år. Har dessverre mistet 2 ganger på nokså kort tid. Gyn syntes vi kanskje burde vente 2-3 mnd før vi prøvde igjen. I februar/mars blir vi prøvere igjen :)
 
Håper med hele mitt hjerte å komme inn hit etter to SA'er i høst.. En i uke 5+4 og en i uke 13+4..
Satser på at vi sees damer:)
 
Jeg satser på en desemberbaby eller kanskje en januar 2015-baby. Har to jenter fra tidligere som er født i januar og februar. Sånn sett er det greit mtp skolestart, at de er mer modne for skolen når den tid kommer enn om de var født i desember. Men sånt får man ikke planlagt, det skjer når det skjer, eller så skjer det aldri. Hadde en SA forrige helg, så jeg vet i hvertfall at jeg og min mann kan bli gravide (de to jentene mine er fra tidligere forhold)-
 
Fikk nettopp tr i dag. Klaffer det på denne pp blir termin ca 14 des :) håper!! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har VELDIG lyst til å bli med dere her!! Jeg skal ha prøverør 24 mars og blir det klaff får jeg termin i slutten av desember!! Vil vil vil! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har VELDIG lyst til å bli med dere her!! Jeg skal ha prøverør 24 mars og blir det klaff får jeg termin i slutten av desember!! Vil vil vil! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så spennende. kanskje et nyttårsbarn :) måtte vi alle få en desember spire :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Oi, jeg også skal igang med prøverør rundt 24.mars:) håper vi kommer inn her begge to, å blir her resten av året da:)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
Vet at det er ganske lenge til enda, men ca her vil jeg gjerne være. Planen er å starte å prøve i februar/mars.

Utålmodig, og gleder meg kjempemye! Er egentlig helt klar, men pga reising og diverse andre praktiske ting, må vi vente med prøvingen til da! Noen andre som kanskje tenker seg en liten desember-baby? :)
 
Last edited:
Kanskje dette blir min mnd og at babyen klamrer seg fast og holder seg frisk<3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Om det skulle komme en sen positiv test kommende fredag og jeg antar at el var en uke senere enn først trudd havner jeg her med termin den 1 desember :)
 
Back
Topp